خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان خبر داد:

اتمام پروژه چهارخطه کردن محور مسجدسلیمان اهواز تا یک‌ماه دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۸۳

برای تکمیل این پروژه اعتباری از اداره‌کل راه و شهرسازی استان تخصیص داده نشده و اعتبار آن توسط راهداری تامین می‌شود.

ایلنا: رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: کار اجرایی پروژه چهارخطه کردن محور مسجدسلیمان اهواز تا یک‌ماه دیگر به اتمام می‌رسد و آماده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان؛ علی عیدی‌وند اظهار کرد: عملیات باقی‌مانده روی پروژه محور مسجدسلیمان اهواز شامل تعریض یک پل، برداشتن ۲۹۰ هزار مترمکعب خاک و زیرسازی و روسازی تقریبا ۵۰۰ متر از جاده است که از این طریق ایمنی لازم برای جاده تامین خواهد شد.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه اعتباری از اداره‌کل راه و شهرسازی استان تخصیص داده نشده و اعتبار آن توسط راهداری تامین می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان تصریح‌کرد: یکی از محورهایی که در فصل بارندگی با مشکلات زیادی رو به روست، محور مسجدسلیمان اندیکا می‌باشد که حدود ۵۰ سال پیش توسط وزارت نیرو احداثشده است اما با اجرای این پروژه جاده کاملاً عوض شده و جاده‌ای جدید احداثمی‌شود.

عیدی‌وند ادامه‌داد: کار مطالعات احداثجاده جدید انجام شده و ۶ کیلومتر از جاده نیز تعویض شده است و ادامه مسیر در صورت تامین اعتبارات تکمیل خواهد شد. تکمیل این پروژه با احداثتونل و پل‌های بزرگ به اتمام خواهد رسید.

وی یادآورشد: واحد عملیات راهداری این اداره‌ آمادگی کامل برای مقابله با حوادثدر فصل زمستان را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز