خبرگزاری کار ایران

توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛

بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های خوزستان اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۱۹

کتابهای ارسال شده توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور در موضوعات مختلف اعم از علمی، دین، کلیات، رمان، تاریخ، جغرافیا، ادبیات و هنر و سرگرمی است.

ایلنا: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: در آستانه هفته کتاب بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب از سوی نهاد کشور به استان خوزستان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، لفته منصوری گفت: با اشاره به اقدامات انجام گرفته در چند ماه گذشته و افتتاح کتابخانه‌های جدید در استان، مذاکراتی با اداره کل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در خصوص نیاز به منابع جدید صورت گرفت.

منصوری توسعه کتابخانه‌های عمومی را از مهم‌ترین اقدامات این اداره کل در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی برشمرد و گفت: کتابخانه‌های جدید التاسیس چه در مناطق شهری و چه در مناطق روستایی نیازمند منابع جدید و به روز هستند که باید با تایید نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به کتابخانه‌های عمومی تزریق شود.

منصوری افزود: خوشبختانه با مذاکرات انجام گرفته و پیگیری‌های به‌عمل آمده در آستانه بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران بالغ بر ۲۰ هزار جلد کتاب برای کتابخانه‌های عمومی استان ارسال شد.

مدیر کل در ادامه گفت: کتاب‌های ارسال شده توسط نهاد کشور در موضوعات مختلف اعم از علمی، دین، کلیات، رمان، تاریخ، جغرافیا، ادبیات و هنر و سرگرمی است.

وی در پایان گفت: این کتاب‌ها پس از گذراندن مراحل فنی و مجموعه سازی وارد مخزن کتابخانه‌های عمومی استان برای استفاده عموم خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز