خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراثفرهنگی و گردشگری خوزستان خبر داد:

راه‌اندازی واحد گردشگری دفاع مقدس در اداره کل گردشگری خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۵۴

باید تلاش کنیم تا طرح جامع گردشگری استان را بازنگری کنیم و گردشگری دفاع مقدس را نیز با تعریف محورها در این طرح جای دهیم تا گامی موثر در راستای شناسایی دفاع مقدس در خوزستان برداشته شود.

ایلنا: مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از رونق گرفتن گردشگری دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا واحد گردشگری دفاع مقدس را در اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان راه‌اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری اظهار کرد: درصدد هستیم تا دفتر گردشگری دفاع مقدس را در سطح استان خوزستان راه‌اندازی کنیم و در اینباره از نیروهای توانمندی در عرصه دفاع مقدس استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: معتقدیم که در بخش راهیان نور اقدامات خوبی انجام شده ولی این بخش هنوز به بخش گردشگری گره نخورده است و در این باره همه تلاش‌های خود برای ایجاد حلقه اتصال میان بخش گردشگری و دفاع مقدس را به کار می‌بندیم.

حیدری افزود: سالانه بیش از ۲ میلیون نفر از سراسر کشور به خوزستان سفر می‌کنند تا یادمان‌ها و سرزمین‌های دفاع مقدس را از نزدیک ببینند ولی از حضور میلیونی این افراد در استان هیچ استفاده‌ای نمی‌شود و باید در این باره برنامه‌های کاربردی و اجرایی ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا طرح جامع گردشگری استان را بازنگری کنیم و گردشگری دفاع مقدس را نیز با تعریف محور‌ها در این طرح جای دهیم تا گامی موثر در راستای شناسایی دفاع مقدس در خوزستان برداشته شود.

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: باید به نحوی گردشگری مذهبی، تاریخی و دفاع مقدس را در کنار هم در طرح جامع گردشگری تجمیع کنیم که راهیان نور خوزستان از داشته‌های فرهنگی خوزستان نیز مطلع شود.

حیدری تاکید کرد: در تلاش هستیم تا واحد گردشگری دفاع مقدس را در اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان راه‌اندازی کنیم و در حال رایزنی در این باره هستیم.

وی در پایان گفت: ایجاد ارتباط نزدیک بین نهادهای متولی اردوهای دفاع مقدس و رفع مشکلات موجود در این راه از جمله اهداف تشکیل این واحد در اداره کل میراثفرهنگی خوزستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز