خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهواز خبر داد:

اختصاص بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان به شهرستان اهواز از محل اعتبارات استانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۸۶

بیشترین اعتبارات اختصاص یافته از محل اعتبارات استانی در سال جاری در فصل عمران شهری و روستایی و بالغ بر سی وسه میلیارد تومان است که ۲۷درصداز کل اعتبارات را شامل می‌شود.

ایلنا: فرماندار اهواز گفت: در سال جاری از محل اعتبارات تملک دارایی ۱۲۰ میلیارد و ۲۳۷ میلیون تومان به پروژه‌های شهرستان اهواز اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فدعمی با ذکر این خبر افزود: اختصاص این مبلغ از محل اعتباراتی است که تا کنون توزیع شده و پیش بینی می‌شود تا پایان سال و اختصاص سایر اعتبارات به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

وی افزود این اعتبار جهت اجرای ۲۸۴ پروژه اختصاص یافته است.

فرماندار اهواز ادامه داد: بیشترین اعتبارات اختصاص یافته از محل اعتبارات استانی در سال جاری در فصل عمران شهری و روستایی و بالغ بر سی وسه میلیارد تومان است که ۲۷درصداز کل اعتبارات را شامل می‌شود.

فدعمی افزود: اعتبارات این فصل به ۳۹ پروژه شهرداری‌های اهواز و الهایی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آب و فاضلاب شهری و روستایی و راه و شهرسازی اختصاص داده شده است.

وی افزود: پس آن فصل فرهنگ و هنر با ۲۳ میلیارد تومان جهت اجرای ۵۴ پروژه قرار دارد.

فرماندار اهواز اعتبار اختصاص یافته به فصل آموزش را ۱۷ میلیارد تومان جهت ۶۰ پروژه عنوان نمود و افزود: همچنین به فصل حمل و نقل ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

وی افزود: در سال جاری با جدا شدن شهرستان‌های کارون و حمیدیه از اهواز، اعتبارات مناسبی بصورت جداگانه به این شهرستان‌ها اختصاص یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز