خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری آبادان هشدار داد:

سوء استفاده برخی افراد در خصوص استخدام نیروی انسانی پالایشگاه آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۰۵

افراد سودجو با درخواست مبالغی پول، عنوان می کنند که نیمی از مبلغ درخواستی را هنگام ثبت نام متقاضیان و نیم دیگر را هنگام صدور حکم کارگزینی آنان دریافت خواهند کرد که این ادعاها کذب است.

ایلنا: رئیس دادگستری شهرستان آبادان نسبت به سوء استفاده برخی کلاهبرداران در خصوص استخدام پالایشگاه این شهرستان، هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان آبادان، نعمت ا… بهروزی اظهار داشت: در پی قوت گرفتن شایعه فاز ۲ پالایشگاه آبادان و لزوم جذب نیرو به صورت گسترده، سوء استفاده‌هایی در قالب کلاهبرداری و اغفال بانوان در حال شکل گیری است که به منظور پیشگیری از وقوع جرم لازم است، به مردم شریف آبادان و سایر نقاط استان اطلاع رسانی صورت گیرد.

بهروزی گفت: افراد سودجو با درخواست مبالغی پول، عنوان می‌کنند که نیمی از مبلغ درخواستی را هنگام ثبت نام متقاضیان و نیم دیگر را هنگام صدور حکم کارگزینی آنان دریافت خواهند کرد که این ادعا‌ها کذب است و این افراد رابطه‌ای با مسئولان پالایشگاه ندارند.

وی به افراد جویای کار در فاز ۲ پالایشگاه هشدار داد که در دام چنین افرادی که هدفی جز اخاذی و کلاهبرداری ندارند، گرفتار نشوند و بدانند که استخدام فقط از طریق مجرای قانونی انجام می‌شود و لازم است در این خصوص تنها از طریق مسئولان ارشد شرکت پالایشگاه نفت آبادان کسب تکلیف کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز