خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوشتر:

همایش بزرگداشت مولوی در شوشتر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۵۹

در این جلسه اساتید برجسته ادب فارسی درباره مقام و جایگاه و زندگینامه مولانا سخنرانی کردند.

ایلنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوشتر از برگزاری همایش بزرگداشت مولوی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، معصومه نیکفرد گفت: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر با همکاری اعضای کانون ادبی «مهر» کتابخانه‌ها، همایش بزرگداشت مولانا را در کتابخانه علامه شیخ شوشتری برگزار کرد.

وی افزود: کانون ادبی این شهرستان برگزاری نشست‌های تخصصی شعر و ادب را از اولویت‌های مهم خود قرار داده تا نه تنها بسترهای لازم برای جلب رضایت مخاطبان و اعضا را فراهم کند بلکه وظیفه اخلاقی خود را برای افزایش شناخت عموم جامعه نسبت به بزرگان، مفاخر ادبی و مشاهیر ایران و جهان را به انجام رساند.

نیکفرد افزود: در این جلسه اساتید برجسته ادب فارسی آقایان کیانی‌پور و رادمنش درباره مقام و جایگاه و زندگینامه مولانا سخنرانی داشته و همچنین پارسا نسب شاعر یکی از شهرستان شعرهای خود را در خصوص عید قربان سرود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوشتر گفت: از دیگر برنامه‌های این همایش می‌توان به سخنرانی مرعشی، معاون شورای شهر، اجرای زیبای گروه موسیقی سنتی با هنرمندی آقایان شاهمردادیان و بهلول، ارائه مقاله‌ای در خصوص زندگینامه مولانا توسط نورعلی شاعر شهرستان اشاره کرد و در پایان، برنامه با اجرای زیبای موسیقی سنتی برادران بهلول همراه با سرودن شعر نی نامه پایان پذیرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز