خبرگزاری کار ایران

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه آموزش و پرورش خوزستان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۲۱

براساس این توافق مقرر شد نخست ۸۰۰۰ نفر از بی سوادان و کم سوادان ۴۹-۱۰ سال از طریق کانون‌های فرهنگی مساجد تحت پوشش قرار گیرند.

ایلنا: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از انعقاد تفاهم نامه با اداره کل ارشاد اسلامی خوزستان خبرداد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، موسی شیخی معاون سوادآموزی این اداره کل از انعقاد تفاهم نامه همکاری با ارشاد اسلامی و کانون فرهنگی و هنری مساجد خوزستان خبر داد و افزود: به منظور بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود برای ریشه کنی بی‌سوادی و کوشش در جهت توسعهٔ سوادآموزی با رویکرد دینی و قرآنی و اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی در میان گروه‌های مخاطب(بی‌سواد و کم سواد ۴۹-۱۰ سال) جامعهٔ شهری و روستایی این تفاهم نامه منعقد شد.

وی افزود: براساس این توافق مقرر گردید نخست ۸۰۰۰ نفر از بی‌سوادان و کم سوادان ۴۹-۱۰ سال از طریق کانون‌های فرهنگی مساجد تحت پوشش قرار گیرند به طوری که در هر مسجد حداقل یک کلاس سوادآموزی تشکیل شود.

شیخی یادآوری نمود: علاوه بر اجر معنوی، حق الزحمهٔ کلاس‌های آموزشی براساس سرانه و نرخ مصوب به آموزش دهندگان پرداخت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز