خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان خبرداد:

گازرسانی به 50 روستا در ایام دهه فجر در خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۲۲۳

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از بهره مندی 50 روستا در سطح استان در ایام دهه فجر امسال خبرداد و گفت: این تعداد روستا با ظرفیت 5هزار و 585 خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حسن رضا میربلوکی با اعلام این خبر این پروژه های روستایی در شهرستان های اسفراین، شیروان، راز و جرگلان ، مانه وسملقان و فاروج اجرا شدند.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای این روستا ها 21 میلیارد ریال اعلام کرد و ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای استان را 90 درصد بیان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی به 851 روستا دراستان خراسان شمالی اشاره کرد وگفت: از تعداد 743 روستای بالای 20 خانوار به تعداد 650 روستا از نعمت گاز بهره مند شدند.

میربلوکی افزود: تعداد 79 روستا در حال اجرای عملیات گاز رسانی هستند و تنها 14 روستا در سطح استان از شرایط گاز بودن برخوردار نیستند.

وی ادامه داد: ازمجموع کل روستا های استان 114 روستای زیر 20 خانوار 33 روستا در مسیر لوله گاز بودند از نعمت گاز بهره مند شدند و 79 روستا نیز درحال اجرا عملیات گاز رسانی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از گازرسانی به 15 صنایع در ایام دهه فجر در استان خبرداد و گفت: این صنایع در شهرستان های بجنورد، شیروان، مانه وسملقان ، اسفراین ، گرمه ، فاروج و راز جرگلان قرار دارد.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای گاز رسانی به این صنایع را 14 میلیارد و 970 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: میانگین این صنایع 642 میلیون و 800 هزار لیتر در طی سال است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالیCNG چشمه خان، ناحیه صنعتی مهمانک، مرغداری، گچ شاه جهان، مجتمع گلخانه‌ای، شرکت دام و صنعت و... را برخی از این صنایع عنوان کرد.

میربلوکی اظهارکرد: با توجه به مصوبه شورای اقتصاد، در راستای اقتصاد مقاومتی با بررسی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی و تاییدیه اخذ شده از شرکت گاز ایران، 63 واحد عمده وصنعتی استان مشمول دریافت یارانه اجرای خط اختصاصی براساسا مصرف تا 2400 میلیون ریال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز