خبرگزاری کار ایران

سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد تشریح کرد:

اعلام برنامه‌های بیمارستان تامین‌اجتماعی بجنورد در ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۸۸۷

برنامه‌های ویژه بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد در ماه مبارک رمضان اعلام شد.

به گزار ایلنا، بهزاد رمضانی فرخانی به برنامه های ویژه بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان این بیمارستان برنامه های ویژه ای طی این ماه برای پرسنل و بیماران بیمارستان همانند سال های گذشته در دستور کار خود قرار داده است.

وی از برگزاری مراسم های معنوی ایام ماه در مبارک رمضان در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد خبرداد و از جمله این برنامه های ویژه این ماه را ولادت امام حسن مجتبی(ع) شهادت حرت علی(ع) و گرامیداشت مراسم های شب های قدر در نمازخانه بیمارستان عنوان کرد.

فرخانی آیین غبار روبی نمازخانه بیمارستان، برگزاری آیین قرائت و تجوید قرآن کریم بعداز نماز عصر، جمع آوری نذورات همکاران برای انجام مراسمات معنوی بیمارستان و اهدا به خانواده های بی بضاعت را از جمله برنامه های بیمارستان تامین اجتماعی در ماه مبارک رمضان ذکر کرد.

وی از دیگر برنامه های بیمارستان تامین اجتماعی در ماه مبارک رمضان را  برگزاری مراسم معنوی شب های قدر درحیاط بیمارستان، برگزاری مراسم نماز عید فطر، جلسه پرسش و پاسخ احکام شرعی توسط امام جماعت بیمارستان،دیدار گلزار شهدا، بازدید  ازخانواده شهدا و برگزاری مسابقات با موضوع احکام شرعی و... اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز