خبرگزاری کار ایران

رئیس شعبه تامین اجتماعی جاجرم:

پرداخت بیش از 110میلیاردریال تعهدات‌تامین‌اجتماعی به مستمری‌بگیران

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۳۵۹

رئیس شعبه تامین اجتماعی جاجرم کل پرداختی تعهدات بلندمدت و کوتاه مدت به مستمری بگیران و بیمه‌شدگان شهرستان‌های گرمه و جاجرم در سال ٩٥ را ١١٠ میلیارد و ٥٤٥ میلیون ریال اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محمد جواد بهروز، رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان جاجرم، ضمن بیان این مطلب به جمعیت ٣٤هزار و ٧٨١ نفری شهرستان جاجرم و ٢٤ هزار و٥٩٩ نفری شهرستان گرمه اشاره کرد وگفت: در این راستا ٥٥ درصد جمعیت شهرستان های جاجرم وگرمه از خدمات بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند.

وی تعداد بیمه شدگان اصلی شهرستان گرمه وجاجرم را تا پایان سال ٩٥، ١٠ هزار و ٤١٣ نفر اعلام کرد وافزود: ٦ هزار و ٦٢٨ نفر نیز  از بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی هستند.

بهروز تعداد خانواده های تبعی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی این دو شهرستان را ٢١ هزار و ٣٦٢ نفر اعلام کرد.

وی بیمه شدگان خاص را به تعداد ٥٨ نفر، بیمه شدگان اختیاری این دو شهرستان را ١١٠ نفر ذکر کرد و بیمه شدگان حرف و م شاغل آزاد را ٨٨١ نفر اعلام کرد.

بهروز از تعداد ٨٦٥ پرونده مستمری بگیران تامین اجتماعی درشهرستان های گرمه و جاجرم خبرداد و گفت: تا پایان سال گذشته یک هزار و ٣٧٣ نفر کارگر ساختمانی در این دوشهرستان از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره مند شدند.

وی افزود: درحال حاضر یک هزار و ٢١ کارگاه فعال ونیمه فعال در شهرستان های گرمه وجاجرم مشمول بیمه تامین اجتماعی هستنند.

رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان جاجرم همچنین تعداد افراد بهره مند از مزایای بیمه بیکاری تامین اجتماعی در شهرستان گرمه وجاجرم را ٣٩ نفر برشمرد.

وی تعداد قالی بافان کددار شهرستان های گرمه وجاجرم را ٢٤١ نفر ذکر کرد وافزود: یک هزار و ١٣ نفر راننده برون شهری و ٤٦ راننده درون شهری نیز زیر چتر حمایتی بیمه تامین اجتماعی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز