خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شیروان در مجلس:

ارتقا شعبه اقماری فاروج به شعبه مستقل تامین اجتماعی در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۵۷۳

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از ارتقای شعبه اقماری تامین اجتماعی فاروج به شعبه مستقل تامین اجتماعی این شهرستان در آینده نزدیک خبرداد و گفت: در این خصوص در حال پیگیری های لازم برای اخذ مجوز هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، عبدالرضا عزیزی در حاشیه افتتاح واحد دو دانپزشکی درمانگاه تامین اجتماعی شهید نظام شیروان در گفت وگویی به 60 هزار جمعیت شهرستان فاروج اشاره کرد که دارای شماری از بیمه شدگان است که به دلیل بعد مسافت برای انجام امور مربوط به بیمه با مشکلاتی روبرو هستند.

وی از ارتقای شعبه اقماری تامین اجتماعی فاروج به شعبه مستقل تامین اجتماعی در آینده نزدیک خبرداد واظهار داشت: هم اکنون بیمه شدگان فاروج با طی مسافت طولانی در هوای سرد وگرم برای انجام خدمات بیمه ای و درمانی به شعبه تامین جتماعی شیروان مراجعه می کنند و این مهم مشکلاتی برای بیمه شدگان این شهرستان فراهم کرده است.

عزیزی افزود: در این راستا پیگیر هستیم شعبه اقماری فاروج را به شعبه مستقل ارتقاء دهیم و مجوزهای لازم را اخذ کنیم تا خدمات بیمه ای به بیمه شدگان این شهرستان به سهولت انجام شود و با تاسیس شعبه و رسیدن حد نصاب بیمه شدگان این شهرستان درمانگاه تامین اجتماعی فاروج نیز راه اندازی شود.

وی همچنین از افتتاح دو شیفته شدن خدمات درمانی و واحد 2 دانپزشکی درمانگاه تامین اجتماعی شهید نظام شیروان خبرداد واظهارداشت: هم اکنون دراین درمانگاه پزشک عمومی، متخصص داخلی و جراح عمومی وپزشک اطفال فعالیت می کنند که در تلاش هستیم متخصص زنان نیز به این درمانگاه اضافه کنیم.

افزایش 200 متر به فضای درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شیروان

عزیزی همچنین از افزایش 200 متر مربع به مساحت فضای درمانگاه تامین اجتماعی شیروان خبرداد و افزود: دراین خصوص پیگیر تامین اعتبار لازم نیز هستیم.

وی صندوق تامین اجتماعی را صندوق بین النسلی یاد کرد که نزدیک به 50 درصد جمعیت کشور از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند .

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی به طلب های میلیاردی سازمان تامین اجتماعی از دولت اشاره کرد و اظهارداشت: طی چند سال اخیر پیگیری های خوبی انجام شده تا طلب های سازمان از دولت گرفته شود و سازمان نیز دچار معضل صندوق فولاد نشود.

وی از اظهار رضایت مردم شیروان از خدمات بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی این شهرستان خبرداد وگفت: در راستای ارتقای خدمات بیمه ای و درمانی به بیمه شدگان باید تلاش بیشتر انجام شود.

طرح تحول سلامت آبروی براین نظام درحوزه بهداشت و درمان است

صفایی، فرماندار شیروان در رابطه با طرح تحول سلامت نیز گفت: طرح تحول سلامت یک آبرو برای نظام هم درحوزه بهداشت و درمان است.

وی به نیروهای توانمند در حوزه بیمه ای ودرمانی شعبه شهید نظام تامین اجتماعی شیروان اشاره کرد واظهارداشت: در تلاشیم این شعب با ارتقای جذب شمار بیمه شدگان خدمات مطلوبی به بیمه شدگان خود ارائه دهد.

تعامل و همکاری دوسویه عامل موفقیت درخدمات بیمه ای و درمانی

مدیرکل تامین اجتماعی استان نیز خدمات و فعالیت های بیمه ای شعبه تامین اجتماعی شیروان و درمانگاه تخصصی این شهرستان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

وی یکی از موفقیت های موثر در ارتقای فعالیت های شعبه تامین اجتماعی شیروان و بخش درمان این شهرستان را در تعاملات بیشتر و همکاری خوب دوسویه این دوحوزه اعلام کرد.

کمبود پزشک متخصص زنان در درمانگاه تامین اجتماعی شیروان

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان نیز به کمبود پزشک متخصص زنان در درمانگاه تامین اجتماعی شیروان اشاره کرد وگفت: درحال حاضر خدمات دهی پرنسل این درمانگاه برای 10 هزار نفر تعریف شده است درحالی که دراین شهرستان بیش از 50 درصد بیمه شده تامین اجتماعی داریم این تعداد پرنسل جوابگوی نیازهای بیمه شدگان این شهرستان نیست.

رمضان مجید نیا گفت: با افزایش واحد 2 دانپزشکی و ارتقای بخش های درمانی و دوشفیته شدن خدمات درمانی درمانگاه با افزایش بیشمار بیمه شدگان مواجه خواهد شد که نیازمند برنامه ریزی برای اخذ مجوز نیرو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز