خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خراسان شمالی خبر داد:

آمادگی خراسان شمالی برای پذیرایی روزانه از ۳۰۰۰ نفر در همایش اربعین حسینی

معاون هماهنگی امور استانداری خراسان شمالی از آمادگی ستاد هماهنگی اربعین حسینی در این استان برای پذیرایی روزانه از سه هزار نفر در همایش بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد حسین علی نیا در جلسه کمیته زیرساخت ستاد هماهنگی اربعین حسینی این استان اظهار داشت: با توجه به حضور میلیونی زائران سید الشهدا (ع) در همایش بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی این کمیته باید زیرساخت‌های لازم از قبیل ساخت سوله، سرویس‌های بهداشتی و حمام را برای زائران در مسیر برگزاری همایش راهپیمایی فراهم آورد.

وی افزود: تامین و آمادگی پذیرایی روزانه از سه هزار زائر و عزادار در ایام اربعین حسینی در مسیر همایش راهپیمایی نیز باید توسط شهرداری‌های  استان انجام شود که امیدواریم با همکاری و هماهنگی‌های لازم این آمادگی ها به دست آید.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری نیز در جلسه کمیته زیرساخت ستاد هماهنگی اربعین حسینی گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط این کمیته را ارایه داد و عنوان کرد: پیشبینی لازم برای احداث موکب توسط استان خراسان شمالی در شهرهای چزابه و کربلا انجام شده است.

محمد شاکری ابراز امیدواری کرد تا با جذب کمک‌های مالی و تجهیزاتی از شهرداری‌ها، سازمان‌ها و مردم و خیرین، خدمات شایسته‌ای به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در اربعین حسینی ارایه شود.

کد خبر : ۴۲۰۶۱۸