خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی خبرداد:

اعزام هیات تجاری- بازاریابی از خراسان‌شمالی به جمهوری آذربایجان و گرجستان

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۸۶۸

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان شمالی از اعزام هیات تجاری- بازاریابی به جمهوری آذربایجان و گرجستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد صمدی در این باره اظهار داشت: اعزام هیات تجاری – بازاریابی به جمهوری آذربایجان( باکو ) و گرجستان ( تفلیس ) از امروز به مدت یک هفته انجام می شود.

وی افزود: این هیات متشکل از 22 نفر از تجار و بازرگانان خراسان شمالی در بخش های مختلف صنعت، تجارت، کشاورزی، توریسم و مواد غذایی به این کشورها اعزام می شوند.

صمدی هدف از اعزام این هیات را مطالعه بازار و امکان سنجی جهت توسعه صادرات غیر نفتی و مبادلات تجاری فی مابین با کشور آذربایجان و گرجستان ذکر کرد و افزود: ملاقات های تجاری با اعضای اتاق مشترک ایران درگرجستان، اتاق بازرگانی تفلیس، وزارت کشاورزی، سفارت ایران و ملاقات با تجار گرجستان و نیز بازدیدهای صنعتی از جمله برنامه های پیش بینی شده در اعزام هیات به گرجستان است.

وی اظهار کرد: همچنین این هیات تجاری خراسان شمالی طی سفر به باکو ملاقات هایی را با سفیر ایران در باکو، اعضای اتاق بازرگانی این کشور ونیز بازدید های صنعتی از کارخانجات و ملاقات های تجاری به منظور سرمایه گذاری مشترک خواهند داشت.

وی گفت: این در حالی است که هیات گرجستانی نیز طی هفته گذشته به منظور مبادله تجاری و سرمایه‌گذاری مشترک در خراسان شمالی حضور پیدا کردند که منجر به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترکی نیز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز