خبرگزاری کار ایران

فردا برگزار می‌شود؛

حضور هیات گرجستانی در محل اتاق بازرگانی خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۱۸۲

هیات گرجستانی27 و 28 مرداد ماه در محل اتاق بازرگانی خراسان شمالی حضور می یابند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی اظهار کرد: با دعوت از سوی اتاق بازرگانی خراسان شمالی هیات گرجستانی 27 و 28 مرداد ماه امسال در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی حضور می یابند.

محمد صمدی خاطرنشان کرد: این هیات فردا 27 مرداد ماه ابتدا وارد فر ودگاه هاشمی‌نژاد مشهد خواهند شد و در روز جمعه ۲۹ مرداد ماه از مشهد به تهران و سپس به تفلیس سفر خود را به پایان می رسانند.

وی  اظهار کرد : ریاست این هیات را اتاق مشترک ایران و گرجستان برعهده داشته و نایب رئیس و دبیر کل اتاق مشترک ایران و گرجستان به همراه یکی از اعضای عالی رتبه وزارت کشاورزی این کشور و دو تن از فعالان اقتصادی ایشان را همراهی  می کنند.

وی هدف پذیرش این هیات را سرمایه‌گذاری مشترک و معرفی پتانسیل‌ها و قابلیت‌های استان در بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعتی ذکر کرد.

رئیس اتاق بازرگانی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی انجام گرفته طی این هیات تفاهم نامه ای فی مابین ریاست اتاق بازرگانی بجنورد و اتاق مشترک ایران و گرجستان با محوریت توسعه روابط تجاری بجنورد و تفلیس منعقد خواهد شد.

وی نشست با تجار و بازرگانان بومی استان در بخش‌های کشاورزی و صنعت و بازدید از چند مرکز صنعتی استان را از جمله برنامه های این هیات عنوان کرد.

انتهای پیام/
برزگر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز