خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی خبر داد:

استخدام 340 نفر نیرو در آموزش و پرورش استان خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۳۹۶۲۵۸

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع‌انسانی آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی کل نیروهای استخدامی آموزش پرورش در استان خراسان شمالی‌تاکنون 340 نفر اعلام‌کرد و افزود: از این تعداد 170 نفر در حوزه نیروی تربیت معلم و 170 نفر نیز در حوزه آموزش و پرورش سهمیه استان خراسان شمالی خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، قنبر علی خوش آیینه در نشست خبری با خبرنگاران استان با اعلام این خبر به استخدام 10 هزار نفر نیرو به بدنه آموزش و پرورش در سطح کشور در شهریور ماه امسال اشاره کرد وگفت: در این خصوص حدود 170 نفر نیرو درحوزه تربیت بدنی و 170 نفر در حوزه  آموزش و پرورش سهمیه استان خراسان شمالی است.

خوش آیینه 200 ردیف استخدامی جدا از قول وزیر آموزش و پرورش در سال گذشته طی سفر به استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: مقرر شده این 200 ردیف استخدامی آموزش و پرورش نیز به شهرستان مانه وسملقان و راز وجرگلان تخصیص می یابد.

وی متذکر شد: در تلاشیم سهمیه استخدام مناطق محروم را تا پایان دولت به استان خراسان شمالی تخصیص یابد.

خوش آیینه خاطرنشان کرد: امسال در آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمامی رشته ها در نظر گرفته شده است .

انتهای پیام/
برزگر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز