خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی:

مسائل حاشیه‌ای همه را متضرر می‌کند/رضایت کامل وزیر از عملکرد استاندار

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۰۳۷

رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی با اشاره به رضایت کامل وزیر کشور از عملکرد استاندار خراسان شمالی گفت: پرداختن به مسائل حاشیه ای استان را متضرر و توان همه را مستهلک می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، هادی قوامی با ابراز رضایت از عملکرد استاندار خراسان شمالی در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: استاندار خراسان شمالی را فردی دلسوز و پیگیر و موفق در مسائل استان می دانیم و نظر وزیر کشور نیز همین است .

وی تصریح کرد: در جلسه با وزیر کشور در هفته جاری برای پیگیری مسائل شهرستان داشتم این موضوع نیز مطرح شد که وزیر کشور به عنوان بالاترین مقام این وزارتخانه رضایت کامل خود را از عملکرد ، سلامت کاری و جدیت استاندار در مسائل استان ابراز داشت.

نماینده مردم اسفراین در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از همین حوزه گفت: اغلب نمایندگان به دنبال کار و تلاش و رونق تولید هستند چرا که مسائل حاشیه ای  توان همه را مستهلک می‌کند و ضرر اصلی را به مردم وارد می کند .

رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: پرداختن به حاشیه‌ها نتیجه ای نمی‌دهد و استان به کمک همه نیاز دارد و باید دست در دست هم با همدلی و تعامل بیشتر فضای پیش رو را به فضای رونق و پیگیری مسائل استان از جمله راه آهن ، بزرگراه ها و فعال کردن معادن استان تبدیل کنیم .

قوامی اظهار امیدواری کرد : با شروع مجلس دهم با همدلی که در اکثر نمایندگان استان و رابطه خوبی که با استاندار وجود دارد بتوان از ظرفیت و توان واقعی استان استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز