خبرگزاری کار ایران

بدیعی‌مقدم در نشست‌خبری:

80 درصد مطالبات پیمانکاران راه‌و‌شهرسازی خراسان‌شمالی پرداخت شده است

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۲۴۱

مدیرکل راه‌و‌شهرسازی خراسان‌شمالی با اشاره به صفرشدن بدهی پیمانکاران در سال 93 گفت: سال 94 نیز 20 میلیارد تومان از اسناد خزانه برای پرداخت بدهی پیمانکاران گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از بجنورد، علی‌اصغر بدیعی‌مقدم درنشست‌خبری با خبرنگاران که به منظور گرامیداشت روز راهدار برگزار شد، با اشاره به صفر شدن بدهی پیمانکاران در سال 93،گفت: درسال 94 نیز 20 میلیارد تومان از اسناد خزانه برای پرداخت بدهی پیمانکاران گرفته شده که براین اساس بالغ بر 80 درصد مطالبات پرداخت شده است.

 وی از پایان کار اجرای 10 کیلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان در مسیر بجنورد به آشخانه خبرداد.

بدیعی مقدم افزود: براساس توافق انجام شده می‌بایست 40کیلومتر از این محور توسط راه‌و‌شهرسازی احداث شود که با اجرای این 10 کیلومتر تلاش می‌شود مابقی کار تا پایان سال جاری انجام شود.

وی مجموعه راه‌های روستایی استان را بیش از 4 هزار و 326 کیلومتر اعلام کرد و اظهار داشت: با اجرای آسفالت 40کیلومتر از محورها در سال 92 و 150 کیلومتر در حال‌حاضر،4درصد به شاخص راه روستایی استان اضافه می‌شود.

بدیعی‌مقدم ابراز امیدواری کرد: با آسفالت این میزان راه روستایی طی سال 94 و 95 شاخص میانگین آسفالت راه‌های روستایی استان در روستاهای بالای 50 خانوار به میانگین کشوری برسد.

وی از دریافت حوله 50 هزار تن قیر از وزارتخانه خبرداد و گفت: حدود 20 هزارتن قیر نیز برای شهرداری‌ها گرفته شده است.

مدیرکل راه‌وشهرسازی خراسان‌شمالی در رابطه با کنارگذر شمالی بجنورد نیز اظهار داشت:  کمبود منابع مالی و تعارضات تملک باعث به تاخیر افتادن این پروژه شد با این وجود  این پروژه هم اکنون در حال اجرا است.

وی بافت فرسوده استان را نیز مورد اشاره قرار داد وگفت: هم اکنون باتوجه به اهمیت کار اداره بافت فرسوده در استان احداث و مشاور برای  اجرای مطالعات بافت گرفته شده است.

بدیعی‌مقدم متذکر شد: براین اساس تلاش‌شده کمک و همکاری لازم با شهرداری به منظور بازگشایی معابر صورت گیرد.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به بافت فرسوده، خاطرنشان کرد: در مقطعی از زمان تا 9 هزار مورد تسهیلات بانکی گرفته شده و در حال حاضر 15 هزار واحد رسیده تا کسانی که در بافت فرسوده ساخت و ساز می کنند از شرایط و تسهیلات مناسب برخوردار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز