خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان‌شمالی:

استانداری به هیچ‌وجه از سوء استفاده‌های مالی گذشت نخواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۱۹۰

استاندار خراسان‌شمالی گفت: استانداری به هیچ وجه نسبت به سوء استفاده های مالی، گذشت نخواهد کرد و متخلفان را به قوه قضاییه معرفی می کند.

گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد، علی‌اکبر پرویزی در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه بروز برخی از تخلفات به صورت شکلی بوده‌اند و به دستگاه متخلف نیز تذکر داده‌ایم متذکر شد: استانداری به هیچ‌وجه نسبت به سوء‌استفاده‌های مالی، گذشت نخواهد کرد و متخلفان را به قوه‌قضاییه معرفی می‌کند.

وی بر شفاف‌سازی دفاتر و سیستم‌های مالی اشاره و اظهار کرد: ذی‌حسابان و حسابداران دستگاه‌های اجرایی در شفاف‌سازی امور مالی دستگاه‌های خود نقش بسیار مهمی دارند و در صورت عدم دقت آنها در امور مالی و هزینه کردها، حتما مشکلاتی بروز خواهد کرد.

پرویزی همچنین مراقبت دستگاه‌های نظارتی و تقویت تعاملات و همکاری بین بخشی بین دستگاهی را از دیگر عوامل کاهش بروز تخلفات مالی و کاهش چالش‌های احتمالی در این زمینه برشمرد.

وی در ادامه به سفر رئیس‌جمهور و تعهدات 380 میلیاردی به این استان اشاره کرد و گفت: طی ماه‌های شهریور، مهر و آبان سال‌جاری از محل این سفر 190 میلیارد تومان به استان تزریق شد و امیدواریم تا پایان سال‌جاری مابقی این تعهد نیز اختصاص داده شود.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: این مبالغ در اختیار پیمانکاران قرار می‌گیرد.

پرویزی همچنین با اشاره به ابلاغ 250 میلیارد تومان اعتبار استانی به خراسان‌شمالی، گفت: عمده این اعتبار به استان اختصاص یافته و امیدواریم تا پایان سال‌جاری این اختصاص اعتبار به 400 میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/
فاطمه برزگر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز