خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان‌شمالی:

هر فرماندار، بخشدار یا دهیاری در امور انتخابات دخالت کند بلافاصله عزل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۰۷۴

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: هر فرماندار یا بخشدار یا دهیاری که در امور انتخابات دخالت داشته باشد، بلادرنگ عزل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد، محمدرحیم نوروزیان در نشست‌خبری با خبرنگاران استان بر رصد دقیق بر انتخابات و عوامل اجرایی آن تاکید کرد و گفت: نظارت‌ها به درستی انجام شود، اشکالات دوره‌های گذشته تکرار نمی‌شود، بنابراین هر فرماندار یا بخشدار یا دهیاری که در امور انتخابات دخالت داشته باشد، بلادرنگ عزل خواهد شد.

وی  اظهار داشت: دیگر مسئولان استان هم که جزو عوامل اجرایی انتخابات نیستند، باید در ساعت غیر اداری و بدون سوء استفاده از سِمت خود و امکانات دولتی، فعالیت انتخاباتی داشته باشند، در غیر این‌صورت و مشاهده تخلف، برخورد قاطع انجام خواهیم داد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی بر نقش و تاثیرگذاری رسانه‌ها بر انتخابات  اشاره کرد و گفت:  رسانه‌ها با تبیین شیوه‌های درست و تشریح ملاک‌های مناسب، می‌توانند فضای سالم و پرشوری برای انتخابات در جامعه ایجاد کنند.

وی  با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی را دستگاه قضایی استان رصد می‌کند، گفت: رسانه‌ها در این زمینه نیز می‌توانند کمک کار باشند و برای پیشگیری از جرم‌های انتخاباتی با دستگاه قضایی همکاری کنند. 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه اگر فضا را سالم نگه داریم، مردم انتخابات بهتری انجام خواهند داد، اظهار داشت: به لحاظ همزمانی دو انتخابات مجلس خبرگان‌رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه امسال، تمام تمهیدات لازم به ویژه درباره آموزش عوامل اجرایی انتخابات انجام شده، به گونه‌ای که امسال برای نخستین بار از فرمانداران و بخشداران درباره قوانین انتخابات آزمون گرفته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز