خبرگزاری کار ایران

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛

مردم برای خرید نشریه احساس نیاز نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۶۳

مشکلات مالی گلوی رسانه‌های استان را می‌فشارد و دیگر توانی آن‌ها باقی نمانده، لذا حمایت از رسانه و مطبوعات باید در دستور کار مدیران اجرایی استان قرار گیرد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گفت: هنوز مردم استان برای خرید یک نشریه احساس نیاز نمی‌کنند و جای خالی مطبوعات در سبد کالای خرید مردم به طور کامل احساس می‌شود.

ولی قلیچی در گفت‌و‌گو با ایلنا برگزاری نمایشگاه‌هایی برای فرهنگ سازی و آشتی مردم با مطبوعات لازم دانست و گفت: باید نشریات استانی به خصوص روزنامه‌ها، در نمایشگاه مطبوعات کشور غرفه مستقلی را در کنار روزنامه‌های سراسری داشته و نقش پررنگ تری در نمایشگاه‌های سراسری مطبوعات داشته باشند.

وی با اذعان اینکه مشکلات مطبوعات استان را به طور عمیق درک می‌کنم، تصریح کرد: جدای از مشکلاتی که تمام نشریات استان با آن درگیر هستند، عمده مشکلات مطبوعات ما عدم فرهنگ سازی در مخاطب است.

قلیچی با بیان اینکه مطبوعات حلقه اتصال دولت و مردم هستند، گفت: نمایشگاه‌های مطبوعات در واقع ویترینی از عملکرد مطبوعات و محلی برای ارتباط مستقیم آن‌ها با مردم هستند.

قلیچی خاطرنشان کرد: مشکلات مالی گلوی رسانه‌های استان را می‌فشارد و دیگر توانی آن‌ها باقی نمانده، لذا حمایت از رسانه و مطبوعات باید در دستور کار مدیران اجرایی استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مطبوعات در دولت تقدیر و امید از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، افزود: روابط عمومی استانداری که خود را فصل مشترک دولت و مطبوعات می‌داند برای حمایت از رسانه‌های استان تلاش خواهد کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: ما با همکاری خانه مطبوعات استان تعدادی از خبرنگاران را برای بازدید از نمایشگاه بین المللی مطبوعات اعزام کردیم و به زودی هم با حمایت استاندار تجهیزاتی به رسانه‌های استان اهدا خواهد شد.

قلیچی در پایان اظهار داشت: برای کمک به توسعه استان نیازمند درک مشترک بین مدیران و رسانه‌ها هستیم و این امر زمانی محقق می‌شود که مسئولان و مطبوعات نقدپذیری را به عنوان یک اصل در خود تقویت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز