خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری خراسان شمالی:

هزار و۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار سفر رهبری به خراسان شمالی اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۳۵۹

این اعتبار در دو مرحله به استان پرداخت می شود که مرحله نخست آن هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است. وی افزود: از ویژگی اعتبارات سفر رهبری نسبت به سایر اعتبارات در استان، اختصاص ۱۰۰درصدی و جذب آن است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری خراسان شمالی گفت: هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل ردیف اعتباری سفر رهبری به این استان واقع در شمال شرق کشور اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا ' علی اکبر شمسی پور ' روز دوشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت ۱۹ مهر سالروز سفر رهبری به استان گفت: این اعتبار در دو مرحله به استان پرداخت می شود که مرحله نخست آن هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است. وی افزود: از ویژگی اعتبارات سفر رهبری نسبت به سایر اعتبارات در استان، اختصاص ۱۰۰درصدی و جذب آن است.

شمسی پور گفت: امروز تاثیر اعتبارات سفر رهبری را در آهنگ توسعه شاخص های استان مردم این خطه لمس می کنند.

وی از تهیه سند تحلیل اعتبارات سفر رهبری بر توسعه شاخص ها در جوامع شهری، روستایی و عشایری استان خبر داد و افزود: این سند تا قبل از دهه فجر سال جاری آماده و در اختیار مردم استان قرار داده خواهد شد.

۲۰۰ مصوبه رهاورد سفر رهبری به خراسان شمالی است که اجرای آن سه سال طول می کشد.

از سال ۹۱ تاکنون حدود چهار هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات مصوب سفر رهبری در اختیار استان قرار گرفته که سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال آن برای اجرای پروژه های مصوب بوده است.

وی در خصوص اعتبارات سال جاری عمرانی استان از محل سایر منابع دراستان هم افزود: امسال علاوه بر اعتبارات سفر رهبری، هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای این استان منظور شده است.

شمسی پور همچنین از طرح تهیه برنامه ششم توسعه استان خبر داد و گفت: تهیه این طرح برای استان بزودی با کمک دانشگاه دولتی بجنورد عملیاتی خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب ۱۹ مهر سال ۹۱ به مدت هشت روز میهمان مردم خراسان شمالی بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز