خبرگزاری کار ایران

یادداشتی در مورد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش؛

وزیری از جنس فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۶۲

با بررسی برنامه های دکتر فانی برای کیفیت آموزشی، تکنولوژی آموزشی - ارتقاء سطح معلمان، ارتقاء جایگاه معلمان و توجه به معیشت و منزلت معلمان و… نوید آن است که با آگاهی و دانش به کمک جامعه فرهنگیان آمده است.

نویسنده: قنبر علی خوش آینه

ایلنا: مقوله فرهنگ و تعلیم و تربیت یکی از مهمترین دغدغه های جوامع پیشرفته می باشد که در برخی از کشورهای دنیا همگام با تکنولوژی و صنایع پیشرفته با چالش هایی مواجه هستند. این موضوع در کشورهایی که دارای ایدئولوژی دینی و فرهنگ ملی و معنوی خاص هستند از جایگاه ویژه ای برخوردار است. تجربه ی کشورهای موفق در این زمینه نشان گر آن است که اگر تعلیم و تربیت را به اهل فن و متخصصان همان حرفه واگذار شود نتایج خوبی حاصل می گردد.

بعد از انقلاب اسلامی در کمتر دوره ی ریاست جمهوری است که وزارت آموزش و پرورش را به یک فرد از فرهنگیان واگذار نموده اند. اما حماسه سیاسی ۲۴خرداد که در راستای شعار سال ۹۲ مقام معظم رهبری محقق شد نوید آن می داد که دولت محترم " تدبیر و امید " در کلیه وزارت خانه ها، سکان این کشتی های پر تلاطم را به ناخدایان ماهر و توانا و متخصص واگذار خواهد کرد. یکی از این وزارت خانه ها، وزارت آموزش و پرورش است که امروز شاهد آن هستیم که دکتر فانی با کوله باری از سی و چند سال تجربه آموزشی در سمت های مختلف در آموزش و پرورش به مجلس محترم معرفی شده است.

امروز جامعه فرهنگیان از این انتخاب شایسته ریاست محترم جمهوری به خود می بالند چرا که مردی از جنس خودشان که در سرد و گرم تعلیم و تربیت در کنارشان بوده و در جلسات مدیران، مدیران کل، معاونین و گروه های آموزشی و… سالیان سال با نقطه نظرات فرهنگیان آشنا بود می خواهد سکان آموزش و پرورش را به عهده گیرد.

دکتر فانی در بسیاری از شاخص های آموزش و پرورش پیشرو و مبتکر بوده است؛ از قبیل مدارس نمونه، مدارس شبانه روزی - لازم التوجه، نظام سالی واحدی، ارتقاء سطح علمی فرهنگیان و…، که امروز بعد سالها مهمترین اقدامات آموزش و پرورش می باشند.

با بررسی برنامه های دکتر فانی برای کیفیت آموزشی، تکنولوژی آموزشی - ارتقاء سطح معلمان، ارتقاء جایگاه معلمان و توجه به معیشت و منزلت معلمان و…، نوید آن است که با آگاهی و دانش به کمک جامعه فرهنگیان آمده است. امید است نمایندگان محترم با رای قاطع خود به دکتر فانی به عنوان یک معلم که بیش از سی سال در خدمت تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران بوده است دل خانواده بزرگ آموزش و پرورش را شاد نمایند و جمعیت بزرگ آموزش و پرورش که دو سوم کارکنان دولت را تشکیل می دهند از دغدغه نجات دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز