خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

واکنش شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی در محکومیت معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۶۳۸

شورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی در محکومیت شناسایی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در بیانیه شورای اصلاح‌طلبان استان خراسان رضوی درباره اعلام انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت المقدس آمده است:

"بیت المقدس همچنان قلب طپنده فلسطین باقی خواهد ماند!"

تصمیم یکسویه و ماجراجویانه دولت ترامپ در امریکا مبنی بر انتقال سفارتخانه این کشور به بیت المقدس و حمایت دولت متجاوز اسرائیل از آن، نشان داد خصلت جنگ افروزی، اشغالگری و دشمن افکنانه آنان از روی انفعال، سرخوردگی و عجز بوده و راه به جایی نخواهد برد. زیرا دنیا، اروپا، سازمان ملل متحد، انگلستان، آلمان، فرانسه، جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی و عربی یکپارچه در برابر آن واکنش متحد و با اقتداری را نشان داد.

تاکید وجدان بیدار و عدالت خواه جهان بشریت بر ضرورت حل مساله تاریخی فلسطین، محکومیت تروریزم دولتی و غیر دولتی و بازگشت حقوق ضایع شده آنان، جز از طریق گفتگو، مقاومت مدنی، صلح، اجماع جهانی، انتخابات آزاد و وادارکردن اسرائیل برای بیرون رفتن از سرزمین های اشغالی و تصرف شده امکان پذیر نخواهد بود.

ما بر این باوریم "شهر جهانی قدس" که بوی پیامبران، فرشتگان و سفیران صلح، آزادی و برابری می دهد، هم چنان کانون جوشان اتحاد، مقاومت و عزت مسلمانان و در همزیستی با سایر ادیان الهی باقی خواهد ماند. اقدام یکجانبه امریکا و اسرائیل در مصادره بیت المقدس از قبل محکوم به شکست و ناکامی خواهد بود و در فرجام کار " شهر قدس" به دامن جهان اسلام و انسانیت باز خواهد گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز