خبرگزاری کار ایران

قدردانی اعضای شورای شهر مشهد از خداداد عزیزی

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۵۴۲

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در جلسه علنی شورا از خداداد عزیزی حماسه ساز ملبورن تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در این مراسم گفت: روزهای اخیر سالروز حماسه ملبورن است، رویدادی که در عرصه ملی اتفاق می‌افتد و ملت بودن را در شریان ملت تزریق می‌کند، حماسه ملبورن همچنان برای مردم ما حس غرور ایجاد می‌کند و مردم همچنان نسبت به آن حس شور و نشاطی را در جامعه دارند و حماسه این روز به نام خداد عزیزی قهرمان مشهدی گره خورده است شخصی که از پایین ترین نقاط شهر مشهد فعالیت خود را آغاز کرد و توانست با تلاش به عرصه تیم ملی برسد. گل ایشان جنبه نوستالژی برای  همه ما داشت اما این نکته را هم گوشزد می کنیم که نباید در گذشته بمانیم و همچنان باید در عرصه‌های مختلف حماسه آفرینی داشته باشیم.
وی افزود: از مدیریت ورزش همگانی شهرداری مشهد می‌خواهیم با حمایت از ورزش همگانی و استعدادیابی، افتخارات دیگری را برای ورزش مشهد بوجود بیاورند. از قهرمان ورزشی شهرمان خداداد عزیزی می‌خواهیم که همچنان نقش تاثیرگذار خود را در ورزش مشهد داشته باشد و در راستای همان رشته ورزشی خود «فوتبال» مدیریت تربیت بدنی شهرداری مشهد را به منظور استعداد‌یابی درحاشیه شهر با ارائه نظرات مشورتی یاری کند.
خداداد عزیزی، ملی پوش اسبق تیم فوتبال ایران که صبح امروز و به مناسبت سالروز حماسه ملبورن و صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی مهمان ویژه صحن علنی شورای شهر مشهد بود با ابراز تعجب از اینکه در شورای شهر مورد تقدیرقرار گرفته است، گفت: شورای شهر مرا شوکه کرد معمولا در مشهد اتفاقاتی مشابه آنچه که امروز شاهد آن بودیم نمی افتد.
وی ادامه داد: ما عادت نداریم از یکدیگر تعریف و تقدیر کنیم و بیشتر سعی در تخریب یکدیگر داریم .
عزیزی با ابراز گلایه از برخورد با قهرمانان ورزشی گفت: همواره در شهرهای دیگر بیشتر مورد تقدیر و عزت قرار گرفتم و امیدوارم این اتفاق مبارک برای سایر قهرمانان مشهدی نیز رقم بخورد.
وی از سایر قهرمانان مشهد در رشته هایی مثل کشتی نیز یاد کرد و خواستار آن شد که از آنها نیز تقدیر شود.
در پایان احسان اصولی رئیس کمیسیون فرهنگی و امیر شهلا عضو شورای شهر به عنوان دو عضو جوان شورا و به نمایندگی از سایر اعضا از خداداد عزیزی تقدیر و تشکر کردند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز