خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق کارآفرینی امیدخواف به ایلنا خبرداد:

پرداخت بیش از 31 میلیاردریال‌تسهیلات اشتغال و ازدواج در سال95 در خواف

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۴۰۹

مدیر صندوق کارآفرینی امید خواف از پرداخت بیش از 31 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و ازدواج در سال95 و بیش از 16 میلیارد ریال تسهیلات در سال جاری در صندوق کارآفرینی امید این شهرستان خبرداد.

حبیب اله تیموری در گفت وگو با خبرنگارایلنا در خواف ، گفت: صندوق کارآفرینی امید همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید و منویات مقام معظم رهبری در جهت حمایت از تولید با هدف اشتغال پایدارمبتنی بر دو اصل بازارگرایی و منبع گرایی در سال95 مبلغ 31میلیارد و 860میلیون ریال تسهیلات ازدواج و اشتغال پرداخت کرده است.

وی افزود: با جذب 170درصدی اعتبارات اشتغال در سال گذشته در حوزه اشتغال ایجادی مبلغ 17میلیارد و 620میلیون ریال و در حوزه اشتغال توسعه ای و تثبیتی 7 میلیارد و 240میلیون ریال و با اشتغالزایی بیش از 190 نفر بطور مستقیم گام مهم و موثری در جهت رفع بیکاری در شهرستان برداشته است.

مدیرصندوق کارآفرینی امید خواف خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکنون مبلغ 16میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و ازدواج پرداخت نموده که 5میلیارد و 320میلیون ریال در حوزه اشتغال ایجادی و8میلیارد و 80میلیون ریال در حوزه اشتغال توسعه ای و تثبیتی می باشدکه بیش از 110 شغل بطور مستقیم در شهرستان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز