خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی موسسه گلستان‌علی (ع) از سرپرستی 100 کودک میانماری

کد خبر : ۵۳۵۳۳۴

مدیرعامل موسسه گلستان علی(ع) گفت: موسسه گلستان علی(ع) این آمادگی را دارد که 100 کودک میانماری که پدر و مادرشان را در حوادث اخیر میانمار از دست داده‌اند تحث پوشش خود در بیاورد.

به گزارش ایلنا، سید حمیدرضازاده، مدیر عامل موسسه گلستان علی(ع) نیز اظهارداشت: کودکان مراکز موسسه گلستان علی (ع) به نیابت از 10مرکز دیگراین  موسسه دور هم جمع شدند تا نسل کشی میانمار را محکوم کنند و اعلام کنند ما در کنار کودکان میانمار هستیم.

وی افزود: موسسه گلستان علی(ع) در هر جایی اگر کودکی مورد ظلم قرار گیرد در حد بضاعت خود ورود پیدا می کند و کودکان موسسه بر این باور هستند که می توانند تاثیر گذار باشند.

رضازاده تصریح کرد: موسسه گلستان علی (ع) اعلام آمادگی می‌کند و اگر شرایطی به وجود بیاید از کودکان میانماری که پدر و مادرشان را در این مهاجرت از دست داده‌اند حمایت کند و اگر این کودکان به ایران واگذار شوند 100کودک میانماری را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

مدیر عامل موسسه گلستان علی(ع) گفت: رایزنی‌هایی داشته‌ایم و در حال حاضر اعلام آمادگی می‌کنیم البته بهزیستی متولی است و باید در این زمینه اقدام کند شهر مشهد با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد و بیشترین کودک بی‌سرپرستی که در اختیار دارد می‌تواند در این زمینه نیز ورود پیدا کند و ما به بهزیستی آمادگی خود را اعلام کرده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز