خبرگزاری کار ایران

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی:

اجرای طرح پایش تابستانه در مشهد

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۷۴۹

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی گفت:نظارت و برخورد با واحدهای متخلف در اجرای طرح پایش تابستانه از ابتدای تیر ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش‌ایلنا، احسان اصولی در همین رابطه اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده زائران و مسافران در این کلانشهر در اجرای طرح پایش تابستانه با واحدهای صنفی متخلف به صورت جدی برخورد می شود.

وی اظهار کرد: بازرسی‌های طرح تابستانه با هدف رعایت حقوق زائران و شهروندان و جلوگیری از تخلفات احتمالی، در سطح شهر به ویژه خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی انجام می شود.

اصولی تصریح کرد: نظارت بر واحدهای رستوران‌داران درخصوص رعایت قیمت‌ها و نظارت بر کیفیت، نظارت بر واحدهای عکاسی اطراف حرم رضوی، نظارت بر واحدهای فروش ابمیوه و بستنی به صورت ویژه ادامه دارد.

اجرای طرح پایش تابستانه در مشهد

وی گفت: سالن‌های غذاخوری از جمله مکان‌هایی هستند که در فصل تابستان از نظر رعایت قیمت، کیفیت، جلوگیری از هرگونه تقلب، کم فروشی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرند.

اصولی با اشاره به تقویت نیروهای حوزه بازرسی و نظارت حریم رضوی، افزود: نظارت دقیق و مستمر از واحدهای صنفی سطح شهر به ویژه اطراف حرم مطهر رضوی از قبیل واحدهای فروش آبمیوه و بستنی، عکاسی، فروش سوغات، فرآورده های دامی، مرغ و ماهی، برنج و حبوبات از جمله برنامه های طرح پایش تابستانه است.

وی از بازرسی و نظارت ویژه بر واحدهای صنفی مستقر در ایستگاه راه آهن، فرودگاه، ترمینال‌ها و تفرج گاهها خبر داد و اظهار کرد: برنامه ریزی برای جلب مشارکت سایر دستگاهها در برگزاری گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی، اداره نظارت و بازرسی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، استاندارد، بهداشت و کارشناسان اتحادیه های زیرپوشش انجام شده است.

وی گفت: بازرسی ویژه از نانوایان، نظارت بر حمل و نقل داخل شهر توسط تاکسی های تلفنی، بازرسی از مجموعه های پذیرایی و تالارها، نظارت مستمر بر فروش های فوق العاده اصناف و فروشگاه‌های زنجیره ای، رسیدگی به گزارش ها و شکایات مردمی و اعلام نتیجه آن به شاکیان، از دیگر اقداماتی است که در طرح پایش تابستانه گنجانده شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان‌رضوی افزود: زائران و شهروندان در صورت داشتن هرگونه شکایت صنفی می توانند با شماره تلفن های 37283344 و 37234555 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز