خبرگزاری کار ایران

فرماندار سبزوار خبر داد:

ایجاد اشتغال برای 600 جوان از طریق مهارت آموزی

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۱۸۹

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: امسال از طریق اجرای طرح مهارت آموزی و کارورزی برای 625 نفر از جوانان این شهرستان اشتغال ایجاد می شود.

به گزارش ایلنا از سبزوار، احمد برادران در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی اظهار داشت: با توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌توان زمینه مناسب برای رونق اشتغال در شهرستان را فراهم کرد.

وی با اشاره تفاهم نامه سازمان فنی و حرفه ای و شرکت شهرک های صنعتی در جهت آموزش کارگران فعال در واحدهای تولیدی، افزود: اجرایی شدن این تفاهم در جهت افزایش مهارت افراد یک ضرورت مهم است که سبب افزایش کمی و کیفی تولیدات صنایع شهرستان می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی نیز در ادامه این نشست گفت: امسال چهار و هزار و 200 شغل با اجرای آموزش های فنی و حرفه ای در این استان ایجاد می شود.

افشین رحیمی ادامه داد: سازمان فنی و حرفه ای در راستای ایجاد اشتغال جدید از سنین 17 سال به بالا در مدت سه تا 6 ماه به افراد آموزش های لازم را ارائه می دهد.

وی در پایان با بیان اینکه این طرح از جمله مهمترین طرحهایی است که سبب ایجاد اشتغال میشود، اظهار کرد: در راستای رونق اشتغال در استان، برنامه ریزی شد تا به افراد تسهیلات ویژه ای به مبلغ 50 میلیون ریال با کارمزد چهار تا هفت درصد پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز