خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار سابق مشهد:

لیست‌های منتسب به پژمان باطل است

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۹۰۵

معاون شهردار سابق مشهد گفت: لیست‌های نامزدهای شورای شهر منتسب به پژمان باطل است.

معاون شهردار سابق مشهد درباره برخی لیست‌های منتشر شده در فضاهای مجازی منتسب به پژمان به ایلنا گفت: بعید می‎دانم آقای پژمان در این موضوع دخالتی داشته باشند؛ من شخصاً از ایشان سئوال کردم و تمام لیست‌های منتسب به ایشان باطل است.

حسن تبرایی در پاسخ به این سئوال که پژمان از این به بعد برنامه‎ای برای حمایت از لیست خاصی دارد یا خیر؟ اظهار کرد: بعید می‎دانم؛ تا این لحظه هر لیستی منتسب به ایشان است، تنها گمانه‎زنی و برخی از آنها هم احتمالاً غرض‌ورزی است.

وی در خصوص احتمال ائتلاف پژمان با اصولگرایان و ارائه لیست واحد با بیان این که نمی‌توانم اظهارنظری داشته باشم؛ با این حال ایشان صاحبنظر هستند اما من تا این لحظه چنین مطلبی از ایشان نشنیده‎ام.

وی در واکنش به صحبت‌های آرین‎منش مبنی بر ارائه لیست واحد با پژمان، تصریح کرد: اطلاعی ندارم و نمی‎توانم این موضوع را تأیید کنم زیرا آقای پژمان را می‌شناسم؛ ایشان به یک لیست متخصص اعتقاد دارد و معتقد است باید افرادی وارد شورای شهر شوند که بتوانند با توجه به فرصت‌های از دست رفته در چهار سال گذشته، شهر را نجات دهند؛ قطعاً ایشان هنوز لیستی را تأیید نکرده‌اند.

تخصص‎گرایی فارغ از جناح‎بندی‌های سیاسی

معاون شهردار سابق مشهد ادامه داد: آقای پژمان نظرات خود را به دوستان اعلام کرده است؛ ایشان به لیست متخصصان متعهدی اعتقاد دارد که افراد آن می‎توانند از هر جناحی باشند زیرا شهر را باید متخصصان متعهد اداره کنند نه این که مانند چهار سال گذشته فرصت‌ها را از دست بدهیم.

تبرایی درباره احتمال ائتلاف با اصلاح‎طلبان با توجه به تأکید پژمان بر تخصص‎گرایی، نیز اینطور پاسخ داد: کسی نمی‌تواند جلوی افراد متخصصی که خواستار خدمت به شهر هستند، بگیرد؛ مرزبندی بین جناح‌های فکری انجام نمی‎دهیم و متخصصانی که مورد قبول نظام هستند، می‎توانند وارد این عرصه شوند؛ شهر ما در چهار سال گذشته فرصت‌های زیادی را از دست داده و اکنون نیاز داریم فارغ از جناح‎بندیهای سیاسی، افراد متخصص وارد شورای شهر شوند و شهر را بسازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز