خبرگزاری کار ایران

تشکیل فهرست اصلاح‌طلبان شورای شهر مشهد؛

دعوت رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان از کاندیداهای حضور در لیست شورای شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۹۳۱

رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی از آغاز بررسی این شورا برای حضور کاندیداهای شورای شهر مشهد در لیست نهایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا حیدری خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه شورای عمومی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی، در راستای تشکیل شورای شهر توانمند و کارآمد از همه داوطلبان انتخابات شورای شهر مشهد که قصد دارند با گرایش و چارچوب اصلاح‌طلبی وارد عرصه رقابت انتخاباتی شوند، دعوت می‌شود از روز چهارشنبه 23 فروردین به مدت سه روز به دفتر شورای اصلاح‌طلبان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: این کاندیداها در جریان ارزیابی شورای عمومی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی قرار گرفته تا در نهایت به یک لیست قوی و قابل ارائه به شهروندان محترم مشهدی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره ساز و کارهای پیش‌بینی شده برای تشکیل این لیست افزود: از جمله شاخص‌های پیش‌بینی شده می‌توان به سوابق علمی پژوهشی، مهارت‌های مختص شورای شهر، سوابق مدیریتی اجرایی در بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی، مقبولیت اجتماعی و پایگاه رای و فعالیت‌های مدنی و سیاسی اشاره کرد.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی درباره احتمال ائتلاف با دیگر گروه‌ها و جریان‌های سیاسی عنوان کرد: رایزنی‌ و تعامل با سایر جریان‌های تاثیرگذار در شهر مشهد برای رسیدن به لیست واحد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز