خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد خواف در گفت و گو با ایلنا :

اهدای 240 بخاری نفتی به مددجویان نیازمند در شهرستان خواف

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۲۸۱

مدیر کمیته امداد شهرستان خواف از اهدای 240 بخاری نفتی به مددجویان نیازمند ساکن روستاهای محروم فاقد گاز این شهرستان خبرداد.

حمید جعفری در گفت وگو با ایلنا، گفت : یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه خدمات متنوع در قالب نیازهای متفاوت نیازمندان است.

وی ادامه داد: با توجه به فصل سرما یکی از نیازهای محرومان موضوع تأمین بخاری برای گرمایش محل سکونت است که در این راستا 240 بخاری نفتی به مددجویان نیازمند ساکن روستاهای محروم فاقد گاز با اعتباری بالغ بر 320 میلیون ریال اهدا شد .

مدیر کمیته امداد خواف ضمن تقدیر و تشکر از حامیان و خیرین شهرستان بر امر فرهنگ سازی بیشتر تاکید کرد و افزود : پس از نیازسنجی مشکلات و نیازهای ضروری مددجویان تحت حمایت ساکن روستاها و بخش های محروم شناسایی و این تعداد وسایل گرمایشی در بین مددجویان نیازمند توزیع شد.

جعفری حمایت همه‌جانبه خیرین و مردم نوعدوست را در مسیر کمک‌رسانی به نیازمندان بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد : کمیته امداد به تنهایی نمی تواند پاسخ گوی نیاز کلیه افراد تحت حمایت خود باشد لذا از کلیه خیرین خواستاریم تا با کمک های خود در فصل سرما یاری گر امداد جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به محرومان واقعی جامعه باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز