خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خراسان رضوی:

نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری محرک "توسعه اقتصادی" در خراسان‌رضوی است

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۷۳۲

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان‌رضوی گفت: نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشهد، موتور محرک توسعه اقتصادی در بخش‌های مختلف استان خراسان‌رضوی است.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی مروج‌الشریعه امروز در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: این نمایشگاه موتور محرک توسعه در بخش‌های اقتصادی استان خراسان‌رضوی است و امیدواریم با استقبال سرمایه‌گذاران برگزاری آن در سال‌ها و دوره‌های آتی نیز تداوم داشته باشد.

وی افزود: اگر این چنین نمایشگاه‌هایی از انتهای برنامه چهارم برگزار می‌شد به‌طور قطع شاهد وقایع تاسف باری همچون موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز و برخی موسسات که زمانی فعال بودند و امروزغیرفعال شدند، نبودیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: اگر در بستری مناسب‌تر، نظام‌مند و قانونی در جهات تجمیع سرمایه‌های مردمی و فرصت‌های سرمایه‌گزاری، این سرمایه‌ها به کار گرفته می‌شد در پایان برنامه پنجم توسعه شاهد افتتاح محاصل این سرمایه‌گزاری‌ها بودیم.

وی تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های استان خراسان‌رضوی به‌عنوان خط مقدم ارتباط اقتصادی با کشورهایی نظیر افغانستان، حجم عظیم نقدینگی‌های ارزی به اشکال مختلفی است که وارد این استان می‌شود، بر همین اساس این نمایشگاه‌ فرصت بسیار خوبی برای نظام‌مند کردن و ساماندهی سرمایه‌های کلان و خُرد خارجی از این بستر است.

مروج‌الشریعه در ادامه از بررسی طرحی برای تجمیع سرمایه‌های خُرد در استان خراسان‌رضوی خبرداد و گفت: طرح تجمیع سرمایه‌های خُرد برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان خراسان‌رضوی به‌ویژه در حوزه ارزی در حال بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز