خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مجمع نیروهای خط امام(ره)خراسان به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۷۰۴

مجمع نیروهای خط امام(ره) خراسان به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل پیام مجمع نیروهای خط امام(ره)خراسان به شرح زیر است:

اناالله و انا الیه الراجعون

درگذشت غم انگیز و ناگهانی بزرگمرد سال های مبارزه ، قانونگذار سال های اولیه و مدیر دوران تثبیت انقلاب را صمیمانه تسلیت می گوییم.

بی شک  آیت الله هاشمی رفسنجانی جایگاهی بی بدیل در انقلاب اسلامی ایران داشت. او به معنای واقعی  یار و همراه کامل بنیانگذار کبیر انقلاب بود زیرا نه تنها در سال های مبارزه قبل از انقلاب ، آن زمانی که بسیاری از مدعیان انقلابیگری در دوران پس از امام هر نوع فعالیت سیاسی و انقلابی را حرام می دانستند، در ردیف اول مبارزان مسلمان قرار داشت بلکه در دوران پس از انقلاب نیز بازوی توانای بنیانگذار کبیر انقلاب نه تنها در امور قانونگذاری بل امور اجرایی چون فرماندهی دفاع مقدس بود.

 جایگاهی که البته در دوران پس از رحلت امام خمینی (ره) نیز استمرار پیدا کرد. دوست ودشمن بر نقش پررنگ ایشان در تعیین آیت الله خامنه ای به عنوان جانشین بنیانگذار کبیر انقلاب  اقرار دارند.همچنین  فعالیت های گسترده اجرایی و قانونگذاری این بزرگمرد در سمت هایی چون ریاست جمهور،ریاست مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالهای بعد که همگی در راستای بهبود جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح جهان بود،برهیچ کس  پوشیده نیست و  بر این اساس می توان گفت  آیت الله هاشمی رفسنجانی در نظام جمهوری اسلامی ایران از  جایگاهی تکرار ناشدنی برخوردار بود.جایگاهی که حاصل همراهی همزمان ایشان با رهبر و  مردم است. رهبری که وی عاشق ایشان بود و مردمی که حاضر به فدای جان خود و خانواده اش  و تمام آنانی که دوست داشت ،برای بهبود وضعیت ایشان بود.

بر این اساس مجمع نیروهای خط امام (ره) خراسان ضمن عرض تسلیت به مردم ایران برای از دست دادن مردی که بهبود جایگاه  ایران اسلامی و مردم آن ،برترین آرزویش بود ،از خداوند رحمان ورحیم خواستار  همراهی و همنشینی وی با مرادش حضرت روح الله (ره)در خلد برین هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز