خبرگزاری کار ایران

در حاشیه سفر هیات دولت صورت گرفت؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی از شهرستان بجستان

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۹۱۰

در حاشیه سفر هیات دولت به استان خراسان‌رضوی، وزیر راه و شهرسازی وضعیت پروژه ها و اولویت‌های موجود در حوزه راه در این استان را بررسی کرد.

به گزارش ایلنا، در آخرین روز از سفر ریاست‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان خراسان رضوی،دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی به اتفاق تعدادی از معاونین وزیر و مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان ضمن حضور در شهرستان ، وضعیت پروژه ها و اولویت های موجود در حوزه راه  را بررسی کردند.

در این سفر که مهندس بنایی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی وزیر را همراهی می کردند، دکتر آخوندی ابتدا در جمع تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان حضور یافته و سپس از پروژه اصلاح ورودی شهر بجستان و پلیس راه شهرستان بازدید کرد.

مهندس ابراهیمی فرماندار شهرستان با اذعان به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به مناطق کمتر توسعه یافته و ابراز خرسندی  از این سفر عنوان کرد: مهمترین اولویت‌های حوزه راه از جمله احداث باند دوم محور بجستان-گناباد، تسریع در تکمیل لاین دوم محور فردوس، تامین قیر راه‌های روستایی قاسم آباد، نیان،فخرآباد،کامه‌ و حسن‌آباد، مطالعه و احداث جاده سردق-مرندیز، احداث ساختمان پلیس‌راه، تخصیص قیر شهردارهای بجستان و یونسی، درخواست مساعدت در واگذاری زمین دانشگاه آزاد و موسسه قرآنی چشمه سازان نور و ... به وزیر راه منعکس شده و دستورات لازم و مقتضی صادر شده است که امیدواریم با اجرایی شدن آن گام مهمی در راستای توسعه شهرستان برداشته شود.

وی افزود:باتوجه به اینکه 20 کیلومتر از باند دوم بجستان-فردوس هنوز بصورت 100 درصدی تکمیل نشده است افتتاح آن را به زمان دیگری واگذار کردیم.

وی همچنین از پیگیری مهندس بنایی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در این راستا تشکر کرد.

لازم به توضیح است این بادید در ادامه سفر وزیر محترم به شهرستان گناباد صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز