خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی:

محور قدیم مشهد به ملک‌آباد یک‌طرفه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۲۵۳

جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: محور قدیم مشهد به ملک‌آباد روز چهارشنبه از طرف مشهد به ملک‌آباد به صورت یک‌طرفه می‌شود.

سرهنگ محمد علی احسان بخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: ممنوعیت تردد تریلی، کامیون و کامیونت باری به جز حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی، تا روز جمعه هفته جاری از ساعت 8 الی 22 در محورهای خراسان رضوی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی ترافیک روان‌تری را نسبت به روزهای قبل شاهد هستیم، افزود: در محور قدیم ملک آباد به مشهد، حجم بسیار زیاد تردد زائران پیاده را شاهد و در محور شمال با تردد پراکنده زائران پیاده مواجه هستیم، همچنین در محور فریمان به مشهد تردد کاروانی و پراکنده زائران را در طول مسیر داریم.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اختصاص یافتن محور قدیم ملک آباد به مشهد برای تردد زائران پیاده، این محور از ساعت 6 صبح تا 6 شب، برای تردد وسایل نقیله ممنوع بوده و این ممنوعیت تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به طرح محدودیت سرعت در آزادراه‌ها و بزرگراه‌های خراسان رضوی که همزمان با روزهای آخر صفر اجرا شده است، گفت: در این طرح سرعت در بزرگراه‌های خراسان رضوی از 110 کیلومتر در ساعت به 90 کیلومتر کاهش یافته و همچنین در آزادراه‌ها سرعت از 120 کیلومتر به 100 کیلومتر در ساعت کاهش یافته است.

سرهنگ احسان بخش با اشاره به افزایش حجم تردد خروجی مشهد، در روز چهارشنبه، عنوان کرد: محور قدیم مشهد به ملک‌آباد روز چهارشنبه از طرف مشهد به ملک‌آباد به صورت یک‌طرفه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین تردد موتور سیکلت در روزهای چهارشنبه و جمعه هفته جاری در محور های استان ممنوع می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز