خبرگزاری کار ایران

پس از گذشت ۹ روز؛

جوان‌شیشه‌ای که با ضربات چاقو همسرش را به قتل رسانده بود دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۵۶۱

جوان‌شیشه‌ای که با ضربات چاقو همسرش را به قتل رسانده بود پس از 9 روز دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر افزود: در روز بیست و یکم مهرماه پیکر خونین زنی جوان که با ضربات چاقو به شدت مجروح شده بود توسط اعضای خانواده اش به بیمارستانی در نیشابور انتقال یافت.

سرهنگ اکبر آقا بیگی افزود: تلاش پزشکان برای نجات این زن بی ثمر بود و او جان خود را از دست داد. در پی گزارش مرگ این زن ماموران انتظامی در محل حاضر و مراتب را به مقام قضایی اعلام کردند.

وی خاطر نشان ساخت: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی نیشابور در تحقیقات اولیه از برادر شوهر این زن دریافتند که متوفی با ضربات چاقو از سوی شوهر معتاد خود مجروح شده است.

با کسب این سرنخ تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه یافت تا این که پس از گذشت 9 روز، متهم که به شهر دیگری گریخته و به نیشابور بازگشته بود در منزل پدر همسر دوم خود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار داشت: این مرد جوان اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه دارد و دچار توهم و شک بوده که دست به چنین جنایت هولناکی زده است.

سرهنگ آقا بیگی گفت: تحقیقات درباره علت و چرایی وقوع این جنایت هولناک ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز