خبرگزاری کار ایران

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا خراسان‌رضوی خبر داد:

دارو و پارچه مهمترین کشفیات قاچاق در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۶۴۰

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی از کشف پارچه و داروی قاچاق به عنوان مهمترین کشفیات قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به‌ نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمد ابراهیم افشاری اظهار داشت: در 2 ماه ابتدای امسال ردیف اول کشفیات قاچاق کالا به لباس و پوشاک با 6 میلیون و 55 هزار و 893 ثوب اختصاص داشت.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این کشفیات 28 میلیارد و 729 میلیون و 71 هزار ریال بوده است؛ افزود: هر چند ردیف دوم کشفیات کالای قاچاق کشف شده در استان در دو ماه نخست امسال با مبلغ 17 میلیارد و 503 میلیون و 818 هزار ریال به پارچه اختصاص داشت که به شکل مستقیم کالای سلامت محور تلقی نمی‌شود اما ردیف‌های چهارم و پنجم کشفیات کالای قاچاق به شکل مستقیم سلامت محور هستند.

افشاری خاطرنشان کرد: ردیف چهارم کالاهای قاچاق کشف شده در این استان در این مدت مواد غذایی با یک میلیارد و 201 میلیون و 486 هزار ریال و ردیف پنجم دارو با سه میلیارد و 892 هزار و 555 هزار قلم کالا بوده است و در دو ماه نخست امسال، یک میلیارد و 477 میلیون و 375 هزار قلم کالای آرایشی و بهداشتی قاچاق در این استان کشف شده است.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی گفت: در سال گذشته از بین کالاهای قاچاق کشف شده در این استان، دارو با رقم 108 میلیارد و 297 میلیون و 915 هزار قلم، ردیف اول، لوازم آرایشی و بهداشتی با 76 میلیارد و 743 میلیون و 139 هزار قلم، رتبه دوم و لباس و پوشاک با 55 میلیارد و 280 میلیون و 787 هزار ریال رتبه سوم کشفیات کالاهای قاچاق را به خود اختصاص داد.

افشاری افزود: تجهیزات دریافت از ماهواره، پارچه و کفش رتبه‌های بعدی کشفیات کالای قاچاق در خراسان‌رضوی را در سال گذشته داشته‌اند و گشت مشترک مرکب از نمایندگان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نمایندگان صنف مربوطه کار پایش کالای قاچاق را در مشهد انجام می‌دهند.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی ادامه داد: پس از شناسایی کانون‌های قاچاق کالای مورد نظر، اعضای گشت مشترک طی چند هفته فضا را بر قاچاقچیان ناامن می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز