خبرگزاری کار ایران

معارفه مدیر جدید روابط عمومی و بین‌الملل پیام نور خراسان‌رضوی

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۴۲۴

مدیر جدید روابط عمومی و بین الملل دانشگاه پیام نور خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش ایلنا در این جلسه که با حضور پرسنل، کارشناسان و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی برگزار شد، از زحمات قناد در مدت تصدی‌گری مدیریت روابط عمومی استان تقدیر و امیرحسین بهروز عضو هیات علمی این دانشگاه به عنوان مدیر جدید این حوزه معرفی شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر داوریار ریاست دانشگاه پیام نور استان، اطلاع یابی بهنگام را گام اول برای اطلاع رسانی موثر عملکرد دانشگاه بر شمردند و بر لزوم تعامل موثر با اصحاب رسانه به منظور موفقیت در انعکاس بهتر دستاوردهای خانواده بزرگ پیام نور تاکید کرد.

ایشان در پایان با برشمردن جایگاه مهم روابط عمومی، حضور پویاتر در عرصه‌های اطلاع رسانی خصوصا ارتباط با اصحاب رسانه، بهره گیری از ابزارهای نوین اطلاع رسانی و ارائه مشاوره های لازم به منظور ارتقا جایگاه دانشگاه پیام نور خراسان رضوی را از وظایف اصلی روابط عمومی دانشگاه برشمردند.

بهروز پیش از این در سمت‌های مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور سرخس، عضو شورای عالی ایده پردازی شهر مشهد و معاون اطلاع رسانی اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز