خبرگزاری کار ایران

شوشتری در گفت‌وگو با ایلنا:

نقل و انتقال سهام پدیده هرچه سریع‌تر باید فعال شود/ فرش‌قرمزی برای افراد معلوم‌الحال پهن نکرده‌ایم

مدیر عامل پدیده شاندیز گفت: نقل و انتقال سهام هر چه سریع تر باید فعال شود.

سید محسن شوشتری در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: بنده معتقدم موضوع نقل و انتقال سهام بایستی هرچه سریع‌تر فعال شود، ستاد تدبیر هم باید مجوز این اقدام را صادر کند اما باید مواظب بود تا خدای ناکرده واسطه‌گری رخ ندهد که عده‌ای بخواهند از این موضوع سوء‌استفاده کنند.

وی تصریح کرد: پیگیری می‌کنیم این کار را با هدایت بورس انجام دهیم تا نقل و انتقال سهام آزاد شود، البته نباید از این نکته غافل بود که ورود به بورس معضلات و ضوابط خاص خودش را دارد.

مدیرعامل پدیده‌شاندیز با اشاره به اینکه تا زمانی که قیمت سهام مشخص نشود نمی‌توانیم نسبت به آن تصمیم‌گیری کنیم، ادامه داد: در صورت تحقق این امر 136 هزار نفر وارد بورس می‌شوند که این امر یک امتیاز مثبت خواهد بود، هر چند زمینه به شدت فراهم است اما ناگزیر از انجام ضوابط بورس خواهیم بود.

شوشتری با بیان اینکه بنده حدود یک‌ماه است در سمت مدیرت پدیده مشغول خدمت هستم، اظهار کرد: برخی از هایپر مارکت‌ها 170 الی 180 پرسنل دارند که 10 الی 12 ماه حقوق نگرفتند، این‌ها مسائل و مشکلاتی است که ما با آن درگیر هستیم.

مدیرعامل پدیده شاندیز ساختمان‌های پروژه را از طریق تهاتر می‌توان تکمیل کرد، افزود: پس از تعیین قیمت سهام باید سرمایه‌گذار وارد شود، چراکه ورود سرمایه‌گذار به پروژه شدت تاثیرگذار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: قیمت تمامی اموال پدیده پایان سال 93 ارزیابی شده است. این تعیین قیمت‌ها توسط کارشناسان ارزیابی شده و واگذاری این اموال به صورت قانونی به سهامداران یک اقدام مثبت است.

شوشتری با بیان اینکه برخی درصدد تحمیل خود به پروژه هستند و می‌خواهند از این فضای ملتهب ماهی بگیرند، تصریح کرد: اگر ما بخواهیم از تجربه افرادی که تجربه شکست داشته‌اند استفاده کنیم، مثبت است اما ما به منظور استفاده از تجربیات افراد معلوم‌الحال نه دعوت‌نامه رسمی فرستاده و نه فرش‌قرمز پهن کرده‌ایم، چراکه یک‌سری شبهات دارند و بنده نگران این هستم که توسط برخی از عوامل تحریک شده باشند، به هر حال بنده استفاده از تجربیات چنین افرادی را به صلاح نمی‌دانم.

مدیرعامل پدیده شاندیز ادامه داد: این افراد اگر پیشنهاد رسمی دارند به صورت رسمی برای ما ارسال کنند و سمعا و طاعتا از نظراتشان استفاده خواهیم کرد، البته به باور بنده باید این افراد در جو ملتهب موجود یکسری سیاست و تدبیر داشته باشند.

کد خبر : ۳۸۰۱۶۱