خبرگزاری کار ایران

جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر خبرساز شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۳۸۶

جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر با عکس العمل یک عضواصول گرای شورا در خصوص درخواست ارایه صورت ریز مخارج هزینه شده خبرساز شد و با شکستن لیوان جلسه را ترک کرد.

به گزارش ایلنا از کاشمر ، یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر که در غیاب رئیس شورا و در حدود یکساعت به طول انجامید با اختلاف نظر اعضا در خصوص مصوبه کمیسیون پژوهش بالا گرفت.

در این جلسه مصوبه کمیسیون پژوهش که در جلسه علنی هفته گذشته شورا کلیات آن به تصویب رسیده بود مطرح شد که بر این اساس به منظور برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در ایام ماه مبارک رمضان با مشارکت کمیته امداد، اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر به اجرای این رویداد فرهنگی و قرآنی کمک 10 میلیون تومانی انجام دهد، که پس از اعلام نظر اعضا کمک 5 میلیون تومانی با هفت رای موافق  از مجموع هشت رای به تصویب رسید.

اما با ادامه دار شدن انتقادات از سوی برخی اعضا در صحن علنی و تأکید بر ارائه ریز هزینه ها ،  حجت الاسلام میثم خزاعی مسئول کمیسیون پژوهش شورا نسبت به رفتار همکارانش عکس العمل نشان داد و با محکم زدن لیوان بر روی میز که منجر به شکسته شدن شیشه شد، جلسه را ترک کرد. البته این واکنش عضو شورا در خصوص شفافیت عملکرد باعث تعحب همکاران شورایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز