خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس کل دادگستری خراسان رضوی مطرح کرد:

ضرورت توجه شهرداری به اشتغال اصناف پاکسازی شده جاده توس

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۳۸۷

معاون رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت: حال که جاده توس از وجود اصناف مزاحم پاکسازی شده شهرداری موظف است در صورت مراجعه صاحبان این اصناف برای دریافت غرفه آنها را سازماندهی کند.

به گزارش ایلنا، سید امیر مرتضوی در پی پاکسازی جاده توس از سازه ها و وانت بارهای اصناف مزاحم بیان داشت: آنچه برای ما حائز اهمیت است رضایت‌مندی شهروندان و پیشگیری از وقوع جرایمی است که تا پیش از این در این منطقه رخ می‌داد.

وی تصریح کرد: جرایمی مانند خرید و فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی، بروز تصادفات، فروش اموال مسروقه و مزاحمت برای نوامیس از جمله جرایمی است که در این منطقه رخ می‌داد اما پاکسازی این منطقه و جمع آوری سازه‌ها و وانت بارها از بروز جرائم بعدی جلوگیری می کند.

وی بیان داشت: لازم است شهرداری مراکزی برای اشتغال این افراد در حریم شهری ایجاد کند تا کسانی که وانت ها و سازه‌هایشان جمع آوری شده راهی برای امرار معاش خود داشته باشند تا بخاطر بیکاری به سمت ارتکاب جرائم سوق داده نشوند چرا که جمع آوری این سازه‌ها با هدف پیشگیری از بزه‌های موجود بود و نباید این اقدام منجر به بروز بزه‌های ارتکابی جدید شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز