خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی خبر داد:

برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های استان در مشهد

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۹۹۹

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از برگزاری جشنواره روابط عمومی های استان در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر پورمهدی در جلسه کارگروه هماهنگی برگزاری جشنواره روابط عمومی دستگاه‌های عضو شورای اداری استان، با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشنواره همزمان با 27 اردیبهشت ماه روز گرامیداشت روابط عمومی‌ها، با حضور مدیران کل روابط عمومی دستگاه های عضو شورای اداری استان برگزار می شود.

در این جشنواره علاوه بر تجلیل از پیشکسوتان، فعالان و صاحبان ایده، از افرادی که طی سال گذشته در حوزه روابط عمومی صاحب رتبه برتر استانی و ملی شده اند؛ نیز تقدیر خواهد شد.

 مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، با اشاره به نقش  روابط عمومی ها در تحقق شعار سال، خواستار ایفای نقش موثر آنان در راستای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شد و گفت: در همین راستا بنا به دستور استاندار محترم کارگروه اقتصاد مقاومتی روابط عمومی ها در آینده ای نزدیک تشکیل خواهد شد.

پورمهدی در ادامه همچنین با تاکید بر لزوم توسعه تعامل با شهروندان، از راه اندازی سامانه پیشنهادات در پورتال استانداری خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای استفاده بهینه از ظرفیت فرهیختگان، اندیشمندان و صاحب نظران به منظور مدیریت بهینه استان، سامانه مذکور راه اندازی شده است.

وی افزود: شهروندان، عموم مردم استان و صاحبان ایده از اقصی نقاط کشور و دنیا می توانند نظرات کاربردی خود را برای بهره برداری، در این سامانه درج کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: سامانه پیشنهادات به گونه ای طراحی شده که پیشنهاد دهنده می تواند نظر خود را به معاونت ها و ادارات کل مورد نظر در استانداری ارائه دهد و پس از اعمال آن در سامانه، با دریافت کد رهگیری از ثبت پیام خود اطمینان حاصل کند.

وی از روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان خواست تا نسبت به طراحی آیتم ثبت پیشنهادات مردمی در پرتال نهادهای مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

پورمهدی تاکید کرد: اهتمام مدیریت عالی استان بر استفاده از خرد جمعی، مشورت با افراد صالح و خبره، به منظور ارتقای خدمت رسانی و افزایش میزان رضایتمندی مردم، است.

گفتنی است؛ برنامه‌های تکمیلی جشنواره روابط عمومی های استان، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز