خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی:

هزینه زمین‌خواری بالا رفته است

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۹۴۱

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: با راه اندازی طرح اکیپ گشت مشترک، هزینه زمین خواری بالا رفته است و زمین خواران و کوه خواران می دانند افرادی هستند که نگذارند این سودجویان به اهداف نامشروع خود برسند.

به گزارش ایلنا، حمید صالحی در حاشیه بازدید سازمان های مردم نهاد حامی محیط زیست از مناطق رفع تصرف‌شده معجونی و خلج بیان داشت: در ایام تعطیلات‌ نوروزی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بخش نامه‌های رئیس قوه قضائیه جلسه راه اندازی اکیپ های مشترک در پایان سال 94 برگزار و دستورالعمل های آن مشخص شد و امروز شورای حفظ حقوق بیت المال در همه عرصه‌های خراسان رضوی حضور دارد و زمین خواران را به مقامات قضایی معرفی و به سزای اعمال‌شان می رساند.

وی بیان داشت: اداره حفاظت محیط زیست تا پیش از تشکیل این اکیپ ها تنها اراضی تحت مدیریت خود را حفاظت می کرد اما امروز به کمک یگان های سایر نهادها مانند جهادکشاورزی، منابع طبیعی،آستان قدس،آب منطقه ای، شهرداری و اداره راه و شهرسازی می تواند در سایر قلمروها نیز حضور یافته و از اراضی ملی حمایت کند.

وی تصریح کرد: 2 ونیم میلیون هکتار از مناطق چهارگانه محیط زیست تحت کنترل ماست و حتی ذره ای از خاک آن را به دست متصرفان نداده ایم و اکنون با کمک یگان‌های حفاظت سایر نهادهای متولی زمین می‌توانیم از دیگر اراضی نیز حفاظت کنیم.

وی گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال در سال جدید فعالیت جدی و مثمرثمری داشته و هم افزایی قابل توجهی میان یگان‌های حفاظت ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز