خبرگزاری کار ایران

دیدار وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی با خانواده شهداء

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۷۰۵

وزیر کشور به همراه رئیس‌ستاد خدمات سفر کشور، استاندار خراسان رضوی، دبیر و جمعی از اعضاء ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با خانواده شهدا دیدار کردند.

به گزارش ایلنا ، عبدالرضا رحمانی فضلی به همراه دکتر مرتضی رحمانی موحد و علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و جمعی مدیران و مسئولان استان و نیز روسای کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با حضور در منزل این شهدای گرانقدر به مقام شامخ شهدای مدافع حرم ادای احترام کردند.

در این دیدار صمیمی وزیر کشور، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، استاندار و دیگر مسئولان یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و نیز شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.
 
در این دیدار پدر شهید جواد (مهدی) محمدی مفرد نیز ضمن تشکر از حضور مسئولان و مدیران کشوری و استانی به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت.
 
شهیدمهدی (جواد) محمدی مفرد از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در مشهد بود که دو روز پس از تولد فرزند دومش جهت هدایت و آموزش نیروهای لشکر فاطمیون در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به جبهه مقاومت عزیمت کرد و 14 بهمن ماه 94 به عنوان جانشین محور تیپ امام حسن مجتبی (ع) در عملیات آزادسازی نبل و الزهرا در سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
 
پیکر مطهر این شهید والا مقام در روز 19 بهمن ماه 94 از مهدیه مشهد به سمت حرم تشییع شد و در گلزار شهدای مدافع حرم بهشت رضا(ع) به خاک سپرده شد.
 
در ادامه همچنین وزیر کشور به همراه دکتر مرتضی رحمانی موحد و علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و جمعی مدیران و مسئولان استان و نیز روسای کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی به دیدار خانواده شهیدان اعتمادی عیدگاهی رفتند.
 
در این دیدار صمیمانه یاد و خاطره علی نقی اعتمادی عیدگاهی پدر شهیدان اعتمادی که سه فرزند خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرد و 21 بهمن ماه 94 در مشهد درگذشت گرامی داشته شد.
 
گفتنی است شهید علی اعتمادی عیدگاهی در 19 فروردین 1360 و شهیدان محمد و حسن اعتمادی نیز به ترتیب 25 اردیبهشت ماه  1365 و 11 بهمن 1365 به شهادت رسیدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز