خبرگزاری کار ایران

رئیس صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی:

اصناف از اجحاف، گران‌فروشی و کم‌فروشی پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۳۶۳

در جلسه‌ای با حضور رئیس صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، مسایل و مشکلات اتحادیه‌های صنوف در آستانه سال‌جدید بررسی شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که با حضور معاون توسعه‌تجارت و بازرگانی و رییس اداره بازرسی و نظارت، رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان و روسا و اعضای هیات‌مدیره برخی اتحادیه‌ها برگزار شد راضیه علیرضایی اظهارداشت: اصناف باید رفاه زایرین و مجاورین حضرت‌رضا(ع) و رعایت انصاف و برخورد مناسب، پرهیز از اجحاف، گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب در عرضه کالا را مدنظر قرار دهند.
 
وی افزود: درج نرخ‌نامه، صدور فاکتور فروش، رعایت موازین بهداشتی و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان الزامی است و بازرسان سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت و اصناف به صورت مستمر ازحوزه‌های مختلف بازدید لازم را بعمل می‌آورند.
 
راضیه علیرضایی با تاکید بر اینکه تلفن‌های رسیدگی به شکایات مردمی در هر اتحادیه  به صورت گسترده اطلاع‌رسانی و در معرض دید مشتریان قرار گیرد، تصریح کرد: همچنین شماره 124 سازمان بازرسی و نظارت سازمان نیز به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات بوده و زمان پاسخگویی به شکایات به 24 ساعت تقلیل یافته است.
 
در این جلسه همچنین تمهیدات لازم برای توزیع اقلام پروتینی و سایر اقلام مورد نیاز مردم در ایام نوروز صورت گرفت و مقرر شد انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان نسبت به معرفی واحدهای صنفی که براساس شاخص‌های معین، رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان را حایز شده‌اند، اقدام و در مراسم ویژه مورد تقدیر قرار گیرند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز