خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد مشهد

شرکت‌های دانش بنیان مورد حمایت ما هستند

رئیس جدید دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد مشهد با تاکید بر اینکه برای متحول کردن دانشکده برنامه‌های ویژه‌ای دارد، گفت: از شرکت‌های دانش بنیان حمایت خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد خام‌چین‌مقدم در حاشیه جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد مشهد در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه از این پس در دو بخش ویژه برنامه‌ها را دنبال خواهیم کرد، افزود: افزایش راندمانی و بهره‌مندی از دانشکده و همچنین رفتن به سمت درآمدزایی خارج از شهریه از برنامه‌های اصلی ما است.

وی در خصوص افزایش رشته‌ها در دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد اظهار کرد: قطعا برای این موضوع برنامه ویژه‌ای خواهیم داشت؛ نه تنها تسهیلات تکمیلی بلکه تلاش خواهیم کرد در مقطع کارشناسی هم رشته‌های جدیدی را اضافه کنیم تا شور و نشاط در بین دانشجویان بیشتر شود.

خام‌چین‌مقدم خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های‌مان رضایت‌مندی و اولویت دانشجویان از محیط دانشکده است و همچنین ارتباط داشتن با گروه‌ها در مسائل پژوهشی و آموزشی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم کمیته فرهنگی را فعال کنیم تا بتوانیم با ساماندهی مرکزی در جهت هوشمندسازی و افزایش بهره‌وری گام بلندی برداریم.

رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد مشهد ادامه داد: ما از شرکت‌های دانش بنیان حمایت ویژه‌ای خواهیم کرد ولی باید این موضوع را اعلام کنم که این شرکت‌ها زیر نظر معاونت پژوهشی و مرکز رشد دانشگاه آزاد قرار دارند، ولی وظیفه ما این است که حمایت‌های لازم را از این شرکت‌ها داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر شرکت‌های دانش بنیان از انجمن‌های علمی و کمیته‌های پژوهشی استقبال خواهیم کرد تا بتوانیم شور، نشاط و پویایی را در بین دانشجویان ایجاد کنیم.

خام‌چین‌مقدم تصریح کرد: قصد داریم دبیرخانه دائمی همایش‌ها را در دانشکده مهندسی مستقر کنیم تا بتوانیم سالیانه کنفرانس‌های متعددی را در دانشکده مهندسی برگزار کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: رضایت‌مندی دانشجویان از اولویت کاری ما در دانشکده مهندسی است و امیدوارم بتوانیم در این زمان بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کد خبر : ۳۵۲۵۶۴