خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مجلس کارآمد چرخ‌های صنعت و اقتصاد کشور را به حرکت درمی‌آورد

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۳۵۶

عضو هیات مدیره موسسه مالی- اعتباری عسکریه و عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت : با انتخاب اصلح و تشکیل مجلس کارآمد و با تدبیر ، چرخ های صنعت و اقتصاد کشور به حرکت درمی آید.

سید عبدالکریم جوادی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد افزود : مجلس شورای اسلامی از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار و در ردیف قدرت‌های برتر کشور است . 

وی تصریح کرد : پس از جایگاه رهبری ، مجلس شورای اسلامی دومین رکن نظام تصمیم گیری در کشور است بنابر این ورود افراد متخصص و کارآمد به عنوان نمایندگان ملت به مجلس نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور در ابعاد گوناگون دارد . 

عضو کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: با توجه به این جایگاه رفیع و تاثیرگذار باید مردم با هوشیاری وتیزبینی افرادی را به عنوان نماینده راهی مجلس شورای اسلامی کنند که در قامت این جایگاه باشند و بتوانند در توسعه کشور موثر واقع شوند . 

وی گفت: با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دیگر آزمون و خطا در دستگاه‌های تاثیرگذار نظام جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد و باید با انتخاب شایسته و کارآمد مسیر توسعه کشور را هموارتر کرد . 

جوادی با بیان اینکه رای و انتخاب تک‌تک مردم نقش مهمی در تعیین سرنوشت و آینده کشور دارد، افزود : نباید با ناآگاهی و نادیده گرفتن نقش خود در آینده نظام زمینه ورود افراد بی تدبر را به مجلس شورای اسلامی فراهم کرد . 

وی ادامه داد : مجلس نهاد و نظام تصمیم گیری است ولی می‌توان با تدبر در مجلس چرخ صنعت کشور را به حرکت درآورد و با توسعه کشاورزی شکوفایی اقتصاد را رقم زد. 

وی تاکید کرد : با روی کارآمدن مجلسی متخصص و باتجریه از ورود آسیب به سرمایه های ملی جلوگیری و بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی مرتفع می شود . 

جوادی ضمن تاکید بر حضور همه اقشار و مردم در پای صندوق های رای، گفت : با توجه به اثبات قدرت ایران در عرصه‌های مختلف به جهانیان ، شرایط حساسی برای کشور رقم خورده است و دشمنان نظام از درگاه انتخابات می کوشند با کمرنگ نشان دادن حضور مردم از اقتدار ایران در عرصه های بین المللی بکاهند . 

عضو کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد افزود : مردم آگاه و بصیر ایران باید همانند گذشته با حضور پرشور در انتخابات علاوه بر خنثی کردن ترفندهای دشمنان ، حماسه ای جهادی را در کشور و منطقه رقم بزنند. 

وی تاکید کرد: حضور پرشور ، برگزاری انتخاباتی باشکوه و انتخاب آگاهانه سه عنصر تاثیرگذار در سرنوشت کشور و نظام جمهوری اسلامی است . 

استان شش میلیون و 130 هزار نفری خراسان رضوی 18 نماینده از 12 حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی دارد. 

همچنین شش نفر از مجموع 99 نماینده دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری نمایندگان مردم استان خراسان رضوی خواهند بود. 

از کل جمعیت خراسان رضوی چهار میلیون و 420 هزار و 718 نفر واجد شرایط رای دادن هستند و از بین آنها نیز 268 هزار و 205 نفر رای اولی محسوب می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز