خبرگزاری کار ایران

اولین اقدام رئیس جدید هیات فوتبال خراسان رضوی؛

محسن قهرمانی سوت به دست برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۰۲۵

گذراندن همین کلاس نیم‌فصل، استارتی برای این بازگشت مجدد خواهد بود و احتمالا تا پیش از پایان لیگ برتر، به او یکی دو بازی برای قضاوت خواهد رسید.

گویا این بار پیگیری برای بازگشت «محسن قهرمانی» وعده و عید نیست و مذاکرات «مهدی برادران» با «حسین عسگری» به نتایج خوبی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خراسان رضوی، از سوی دیگر «محسن قهرمانی» که خودش علاقه‌ای به بازگشت نداشت، با صحبت‌های برادران قانع شده تا به عرصه قضاوت بازگردد و به این ترتیب با رایزنی هیات فوتبال و فدراسیون قهرمانی به احتمال فراوان به کلاس داوری نیم‌فصل دعوت خواهد شد.

«احسان عباس‌نژاد»، رئیس کمیته داوران هیات فوتبال خراسان رضوی، در این باره به ایلنا گفت: تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا قهرمانی به صحنه داوری فوتبال کشور باز گردد؛ بعید می‌دانم که او خطایی کرده باشد و طی یکسال گذشته تنهایش نگذاشتم و قطعا اولین چیزی که از شخص نبی و عسگری درخواست می‌کنم همین بازگشت قهرمانی به داوری است.

گرچه قهرمانی این روزها تمریناتش را به طور انفرادی ادامه می‌دهد، اما با شرایط بدنی و آسیب‌دیدگی که دارد، شاید نتواند در تست آمادگی جسمانی فدراسیون شرکت کند، با این حال گذراندن همین کلاس نیم‌فصل استارتی برای این بازگشت مجدد خواهد بود و احتمالا تا پیش از پایان لیگ برتر به او یکی دو بازی برای قضاوت خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز