خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور در جلسه استانی هیات دولت:

طرح‌هایی که برای خراسان رضوی اتخاذ می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۵۲۸

رییس جمهور بافت های فرسوده اطراف حرم مطهر و حاشیه نشینی را دو معضل و مشکل بزرگ شهر مشهد دانست / دولت باید بسترهای زیربنایی را فراهم کند تا این دو برنامه توسط بخش خصوصی و غیردولتی به سرانجام برسد.

رئیس جمهور گفت: با توجه به اینکه مشهد مقدس سالانه میزبان ۲۵ میلیون زائر است، لذا تصمیمات و طرح‌هایی که برای این استان و شهر اتخاذ می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن روحانی در نخستین جلسه استانی هیات دولت که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: این نشست یک جلسه سمبلیک در کنار حرم مولا علی بن موسی الرضا(ع) نیست، بلکه جلسه‌ای است که می‌توانیم در آن تصمیمات راهگشایی برای استان خراسان رضوی به ویژه شهر مقدس مشهد اتخاذ کنیم و به عنوان هدیه کوچکی از طرف دولت به مردم استان و زائران شریف تقدیم کنیم.

وی با بیان اینکه برای هشتمین سفر کاروان تدبیر و امید تصمیماتی از تهران اتخاذ شده افزود: در این جلسه می‌توانیم آن تصمیمات را تکمیل کرده و برنامه اجرایی مدونی برای عملیاتی کردن آن‌ها در سه سال آینده تصویب کنیم.

رئیس جمهور تکمیل خطوط راه آهن و گسترش خطوط متروی شهری را مهم‌ترین این پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: اجرا و تکمیل خطوط متروی شهری و نوسازی ناوگان اتوبوس و تاکسی مشهد مقدس می‌تواند حمل و نقل شهری را متحول کند.

روحانی با اشاره به اینکه تصمیمات و طرح‌هایی که برای این استان و شهر اتخاذ می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: مشهد مقدس سالانه میزبان ۲۵ میلیون زائر است و این موضوع اهمیت تصمیمات دولت برای عمران و آبادانی استان خراسان رضوی و مشهد مقدس را پررنگ‌تر می‌سازد.

وی با اشاره به مشکلات کلانشهر مشهد تصریح کرد: ضرورت دارد برای رفع مشکلات این شهر دو اقدام و تصمیم بزرگ اتخاذ شود تا مشکلات این شهر تا حدودی برطرف شود.

رییس جمهور بافت‌های فرسوده اطراف حرم مطهر و حاشیه نشینی را دو معضل و مشکل بزرگ شهر مشهد دانست و گفت: دولت باید بسترهای زیربنایی را فراهم کند تا این دو برنامه توسط بخش خصوصی و غیردولتی به سرانجام برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز