خبرگزاری کار ایران

فرماندار قوچان با اشاره به تلاش‌های نماینده قوچان:

ردیف‌های بودجه شهرستان قوچان افزایش چشمگیری یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۲۸

با حمایت‌های مناسب و کار‌شناسانه نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی ردیف‌های بودجه‌ای شهرستان که در سال‌های گذشته دچار عقب ماندگی بود، افزایش چشمگیری یافته است.

فرماندار قوچان گفت: با حمایت‌های مناسب و کار‌شناسانه نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی ردیف‌های بودجه‌ای شهرستان که در سال‌های گذشته دچار عقب ماندگی بود، افزایش چشمگیری یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در قوچان علیرضا قامتی در همایش شوراهای روستاهای دهستان شیرین دره بخش مرکزی شهرستان قوچان در جمع تعدادی از اعضا شوراهای اسلامی شهرستان قوچان افزود: متاسفانه در چند سال قبل با عقب ماندگی شدید بودجه‌ای در ردیف‌های اعتباری شهرستان و در نتیجه عقب ماندگی در توسعه شهرستان مواجه بودیم که برای جبران این عقب ماندگی در توسعه با تلاش ویژه نماینده شهرستان در یک فرایند زمانی بسیار کم کار‌های بسیار بزرگی در بحثبودجه‌ها در شاخص‌های استانی و حتی کشوری انجام شده که جای تشکر از ایشان دارد.

وی بیان کرد: با تلاش‌های آقای شوشتری با رشد اعتبارات بودجه‌ای در سال جاری و سال آتی می‌توانیم در شاخص‌های استانی و حتی کشوری پیشرفت بسیار بالایی داشته باشیم.

وی همچنین با انتقاد از نحوه محاسبه نوع اعلام خشکسالی شهرستان‌ها گفت: در استان شاخص خشکسالی و اختصاص اعتبارات خشکسالی میزان بارندگی سالانه است ولی متاسفانه با وجود مقام اول قوچان در بارندگی‌ها به دلیل خارج از فصل بودن بارندگی و کاهش دوره ۱۰۰روزه بارندگی به ۳۰روز نه تنها منفعتی از این نزولات به قوچان نمی‌رسد بلکه با خسارات فراوانی نیز به شهرستان وارد می‌شود.

وی افزود: انتظار ما از آقای شوشتری پیگیری حل کار‌شناسی این موضوع در تخصیص اعتبارات خشکسالی استانی و ملی به شهرستان قوچان است تا دیگر شاهد کمترین تخصیص اعتبارات خشکسالی به قوچان با وجود کمترین بارندگی مثمر و بیشترین خسارات وارده به شهرستان نباشیم.

فرماندار قوچان گفت: یکی دیگر از موارد مبتلا به شهرستان و علی الخصوص کشاورزی شهرستان کمبود شدید منابع آبی است که باید با کار فرهنگی و مشارکت روستاییان و کشاورزان در پروژه‌های کانال‌های آبرسانی و لوله گذاری و آبیاری قطره‌ای و سقلی هر چه سریع‌تر به سمت استفاده بهینه از منابع محدود آب برویم.

قامتی افزود: در این پروژه‌ها باید توجه ویژه‌ای به مشارکت‌های مردمی و انتقال مدیریت بهره برداری آن‌ها بعد از اتمام پروژه شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی شوراهای اسلامی روستا‌ها در این همایش اظهار داشت: باید این مشکلات بصورت مکتوب از طریق شورا‌ها به مدیریت شهرستان منتقل شود تا خواسته‌ها بر اساس الویت به ادارات استان جهت حل مشکلات و اعتبار گیری منتقل و پیگیری شود و مشکلاتی که نیاز به پیگیری کشوری و ملی برای حل مشکل دارند از طریق نماینده محترم پیگیری شوند.

فرماندار قوچان گفت: تمام سعی ما در شهرستان و بخصوص در شورای تامین شهرستان بوجود آوردن یک امنیت خاطر و چتر امنیتی کامل در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی در شهرستان با کمک نماینده فهیم و توانمند شهرستان در مجلس شورای اسلامی در جهت نیل به پیشرفت و توسعه برای قوچان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز